حمایت ویژه مدیریت شهری از تشکل‌های مردم‌نهاد

شهردار مشهد مطرح کرد

حمایت ویژه مدیریت شهری از تشکل‌های مردم‌نهاد

شهردار مشهد مقدس گفت: هنرمندان و همکاران فرهنگی ما کاری می‌کنند تا زائر حضرت رضا(ع) در مشهد از طراوت، شادابی و روحیه‌بخشی مشهد احساس رضایت کند.


محمدرضا قلندرشریف در اختتامیه جشنواره هنرهای شهری مشهد با اشاره به اینکه موضوع استقبال از بهار برای هنرمندان در مشهد دارای اعتبار ویژه‌ای است، بیان کرد: ارزشمندی کارها در مشهد به این است که این خدمات به زائران و مجاوران حضرت رضا(ع) ارائه می‌شود. یکی از مسائل برند شده در مشهد موضوع استقبال از بهار و جشنواره‌هایی است که در ایام نوروز شکل می‌گیرد.
وی با اشاره به اینکه المان‌های نوروزی توقعات را از مدیریت شهری در مشهد بالا برده، گفت: ناظران عملکرد مدیریت شهری مردم هستند. بنابراین باید توجه داشت انتظارات آن‌ها هر سال افزایش می‌یابد.
شهردار مشهد با اشاره به سابقه ۱۶ ساله استقبال از بهار اظهار کرد: اظهارنظر واقعی زائران و مجاوران بر این است که مشهد در ایام بهار نشاط و سرزندگی خاصی برای آن‌ها به وجود می‌آورد. مدیران ارشد ملی و استانی بارها در سال جاری از اقدام‌های ویژه‌ای که در حوزه استقبال از بهار شکل گرفته بود؛ قدردانی کرده‌اند.
قلندرشریف با تأکید بر اینکه اتفاقی که در حوزه‌های مختلف استقبال از بهار شکل گرفت، خاص و ویژه بود، اضافه کرد: گل‌آرایی، جشن‌های محله‌ای، المان‌های هنری، تئاترهای خیابانی، جانمایی هزار و 100 المان گل، ۱۴ جشنواره ویژه در گستره شهر، جانمایی ۷۰۰ المان هنری در ۳۵۰ نقطه و جشنواره هنرهای نوری که جایگاه ویژه‌ای برای خود پیدا کرده، از جمله مهم‌ترین اقدام‌های مدیریت شهری در استقبال از بهار ۱۴۰۳ 
بود.
وی عنوان کرد: تمامی المان‌ها پیام‌های رویدادمحور داشت که این پیام‌ها شامل مسائلی با موضوع ملی، حماسی، مذهبی، خانواده، فرهنگ رضوی، ماه مبارک رمضان و امام رضا(ع) بود.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه