برافراشته شدن پرچم متبرک امام هشتم(ع) در مرکز ملی فوتبال

برافراشته شدن پرچم متبرک امام هشتم(ع) در مرکز ملی فوتبال

همزمان با سالروز ولادت امام رضا(ع) و در مراسمی پرچم متبرک امام هشتم (ع) در مرکز ملی فوتبال برافراشته شد.  در این مراسم که با حضور جمعی از مسئولان و دست اندرکاران فوتبال کشور برگزار شد، رئیس فدراسیون فوتبال گفت: امروز پرچم آقا علی بن موسی الرضا(ع) در مرکز ملی فوتبال برافراشته خواهد شد که بدون شک وجود این پرچم متبرک تا سالیان سال سبب آرامش، افتخار و موفقیت فوتبال خواهد بود.  
مهدی تاج ادامه داد: مرکز ملی فوتبال مرکز ثقل تیم‌های ملی کشور بوده و هر روز میزبان مربیان و سرپرستان و تیم‌های مختلف بانوان و آقایان برای حضور در میادین مختلف هستیم. مقبره یادمان شهدا  که کار بسیار درست و ارزنده‌ای است، در مرکز ملی فوتبال ایجاد شده و این محل امروز با پرچم مقدس در روز تولد آقا علی بن موسی الرضا(ع) مزین شد.  وی تصریح کرد: همزمان با این روز پربرکت، تفاهم نامه سه جانبه‌ای را در راستای رشد و گسترش فوتبال در بخش محلات امضا خواهیم کرد تا کار دقیقی در راستای پرورش کودکان صورت پذیرد. 

تاج فیروز: شرایط میزبانی مسابقات فراملی را داریم
علیرضا تاج فیروز، مدیرعامل تربیت بدنی آستان قدس رضوی نیز دراین مراسم گفت:  تقریباً بیشتر اماکنی که در آستان قدس است، از نظر امکانات و تجهیزات در بهترین شرایط قرار داشته و ظرفیت برگزاری رویدادهای فراملی را دارد. معتقدم تربیت بدنی آستان قدس رضوی یکی از فاخرترین اماکن ورزشی پس از انقلاب است.  وی ادامه داد: با حمایت تولیت آستان قدس رضوی و تلاش صورت گرفته، در شرایط بسیار مناسبی قرار داریم و اکنون بدون اغراق می‌گویم شرایط میزبانی بسیاری از مسابقات داخلی و فراملی را داریم که این امر باعث افتخار ماست. رویدادهای خوبی هم در این مدت اتفاق افتاده و دلیل اصلی  آن وجود مقدس و  ساحت حضرت امام رضا(ع)
 است. 
مدیرعامل تربیت بدنی آستان قدس رضوی  در ادامه بیان کرد: ترویج فرهنگ رضوی از دیگر برنامه‌های ما بوده و با توجه به اینکه 
۲ هزار و ۲۰ محله کم برخوردار در حاشیه شهرها وجود دارند، قصد داریم بسترسازی کاملی برای رشد ورزش در محلات داشته باشیم. بر همین اساس در رشته‌های ورزش زورخانه‌ای، فوتسال و والیبال برنامه ریزی کرده‌ایم.  ما به کمک فدراسیون فوتبال می‌توانیم این طرح را انجام دهیم که خوشبختانه با استقبال آقای تاج روبه‌رو شده است.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه