۱۵۲ واحد مسکن معلولان در خراسان جنوبی تحویل داده شد

۱۵۲ واحد مسکن معلولان در خراسان جنوبی تحویل داده شد

صد و پنجاه و دومین واحد مسکن معلولان در خراسان جنوبی با حضور نماینده ولی‌فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و شماری از مسئولان استانی در روستای حاجی‌آباد بیرجند افتتاح شد.


مراسم افتتاح نمادین یک واحد مسکونی معلولان (خانواده دو معلول) در ادامه سفر نماینده ولی‌فقیه در بنیاد مسکن به خراسان جنوبی، روز گذشته 9 خرداد ماه در روستای حاجی‌آباد از شهرک‌های اقماری بیرجند برگزار شد. تعداد واحدهای ساخته شده در قالب این طرح، ۱۵۲ واحد در استان است.
نماینده ولی‌فقیه و رئیس شورای مرکزی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در این مراسم گفت: تلاش داریم دست محرومانی که توانایی ساخت مسکن را ندارند، بگیریم و در ساخت این واحدهای مسکونی، برخی نهادها از جمله سازمان بهزیستی هم با ما همکاری داشته‌اند.
حجت‌الاسلام و المسلمین حسین روحانی‌نژاد افزود: برای خانواده‌های دارای دو معلول و بیشتر در کل کشور خانه ساخته می‌شود و ساخت مسکن محرومان از برنامه‌های جدی بنیاد مسکن است که هیچ‌گاه متوقف نخواهد شد.
وی با تأکید بر اینکه ساخت مسکن برای خانواده‌های دارای دو معلول در خراسان جنوبی نباید متوقف شود، گفت: حساب ۱۰۰امام در این زمینه مساعدت خواهد کرد و نیاز است خیران و همه نهادهای متولی هم پای کار بیایند.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه