آستان قدس رضوی پرداخت بدهی 632 زندانی را تقبل می‌کند

همزمان با آزادی محکوم مالی با مساعدت حجت‌الاسلام والمسلمین احمد مروی

آستان قدس رضوی پرداخت بدهی 632 زندانی را تقبل می‌کند

تولیت آستان قدس رضوی که به منظور سرکشی از خانواده یکی از زندانیان مالی نیازمند در یکی از محلات حاشیه‌ شهر مشهد حضور یافته بود، مقدمات آزادی و بازگشت پدر این خانواده را با صدور دستور پرداخت بدهی فراهم کرد.


به گزارش آستان‌نیوز، حجت‌الاسلام والمسلمین احمد مروی شامگاه پنجشنبه 4خرداد ماه همزمان با روز ملی حمایت از خانواده زندانیان، با حضور در منزل خانواده یکی از زندانیان مالی نیازمند مشهد، ضمن گفت‌وگو با خانواده این زندانی، دستور پرداخت بدهی او را صادر کرد و موجبات آزادی پدر خانواده همزمان با دهه کرامت را فراهم آورد.
تولیت آستان قدس رضوی همچنین در این دیدار با تأکید بر اهمیت اشتغال‌زایی و خودکفایی نیازمندان، دستورات لازم مبنی بر حمایت و تأمین تجهیزات مورد نیاز برای راه‌اندازی کارگاه خیاطی برای این خانواده را صادر کرد.
گفتنی است با اهتمام تولیت آستان قدس رضوی نسبت به کاهش آسیب‌های اجتماعی و تحکیم بنیان خانواده‌های نیازمند، آستان قدس رضوی با همراهی خیران از ابتدای سال 1400 تاکنون با تقبل بدهی 632 محکوم مالی غیرکلاهبرداری با بدهی کل بیش از 3 هزار و 240 میلیارد ریال، موجبات آزادی و بازگشت آنان به کانون خانواده‌هایشان را فراهم آورده است. 

برچسب ها :
ارسال دیدگاه