سومین كارگاه آموزشی روش پژوهش در تعالیم امام رضا(ع) برگزار شد

به همت دانشگاه بین‌المللی امام رضا(ع)

سومین كارگاه آموزشی روش پژوهش در تعالیم امام رضا(ع) برگزار شد

سومین كارگاه آموزشی روش پژوهش در تعالیم امام رضا(ع) با حضور اساتید و دانشجویان رشته‌های مختلف در دانشگاه بین‌المللی امام رضا(ع) برگزار شد.


به گزارش آستان‌نیوز، همزمان با ایام دهه كرامت و به اهتمام دبیرخانه كنگره بین‌المللی امام رضا(ع) و علوم روز، سومین كارگاه از سلسله كارگاه‌های كاربردی روش پژوهش در سیره و تعالیم امام رضا(ع) با حضور اساتید و دانشجویان رشته‌های مختلف در دانشگاه امام رضا(ع) برگزار شد.
در این كارگاه علمی و مهارتی دكتر سمیه صادقی (دكترای فقه و مبانی حقوق اسلامی و معاون بانوان بسیج حقوقدانان خراسان رضوی) و دكتر نعمت الله فیروزی عضو هیئت علمی دانشگاه و رئیس مركز تحقیقات كاربردی تربیت دینی دانشگاه امام رضا (ع) به ارائه مباحث مرتبط با موضوع كارگاه پرداختند.
در این كارگاه كه با محوریت «امام رضا (ع)، علوم تربیتی و علوم روان‌شناسی» برگزار شد به مهم‌ترین وجوه تمایز سیره و تعالیم امام رضا (ع) نسبت به ابعاد و زوایای رایج این علوم پرداخته شد. در همین زمینه، مبانی و اصول خانواده متعالی، چگونگی ارتباط سازنده و مؤثر اعضا، عوامل و ریشه‌های مقوم و تعالی‌بخش زندگی، موانع و چالش‌های زندگی مسالمت آمیز، راه‎های افزایش بركت در زندگی از منظر احادیث و آموزه‌های حضرت علی بن موسی الرضا (ع) مورد توجه و بررسی قرار گرفت.
برگزاری نشست‌های علمی با حضور نخبگان و پژوهشگران ملی و بین‌المللی، برگزاری كارگاه‌های علمی «راهبردها و مهارت‌های مطالعه و پژوهش در علوم و معارف امام رضا(ع)» ویژه اساتید و دانشجویان، حمایت و قدردانی از کتاب‌ها و پایان‌نامه‌های برتر، چاپ مقالات برتر در مجله علمی امام رضا(ع) و علوم روز و مجلات علمی پژوهشی، ثبت مقالات برتر در پایگاه های علمی آی‌اس‌سی، سیویلیکا  و … از جمله اقدامات مرتبط با دبیرخانه و كنگره بین‌المللی 
امام رضا(ع) و علوم روز است كه در سال
 1402-1401 در حال برگزاری است.
آخرین مهلت ارسال مقالات به كنگره 12 شهریور ماه سال جاری است. در همین زمینه اساتید، دانشجویان و عموم علاقه‌مندان می‌توانند برای كسب اطلاعات بیشتر به تارنمای دبیرخانه به نشانی
Science.imamreza.ac.ir مراجعه و یا از طریق پست الكترونیكی
Science@imamreza.ac.ir  با دبیرخانه در تماس باشند. همچنین تلفن راهنمای ۰۵۱۳۸۰۴۱ داخلی ۳۱۲۰ آماده پاسخ‌گویی به پرسش‌های مخاطبان محترم است.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه