۹ سریال سال ۱۴۰۲ مشخص شدند

۹ سریال سال ۱۴۰۲ مشخص شدند

مهدی نقویان، رئیس مرکز سیمافیلم با نام بردن از ۹ سریال جدیدی که قرار است در سال ۱۴۰۲ از تلویزیون پخش شوند، از آماده‌سازی سریال کمال تبریزی برای رسیدن به آنتن خبر داد.


​​​​​​​ طلاق، عاشورا، سرزمین مادری، نیکان، ضد، مستوران، سوران، نائله و سنجرخان از جمله سریال‌هایی است که توسط رئیس مرکز سیمافیلم برای پخش در سال ۱۴۰۲ نام برده شد. به گفته رئیس سیمافیلم سریال «سرزمین مادری» به کارگردانی کمال تبریزی به‌زودی روی آنتن خواهد رفت.
نقویان درباره سرنوشت سریال کیانوش عیاری این چنین توضیح داد: سریال «۸۷ متر» از تلویزیون پخش نخواهد شد و صداوسیما در حال رایزنی با پلتفرم‌هاست و مشکل اصلی بحث مالی است نه محتوا که باید کار به فروش برسد.
نقویان در ادامه این نشست از ساخت هشت سریال جدید در تلویزیون خبر داد و در این زمینه از سریال‌های «سلمان فارسی»، «محرمانه»، «بازپرس»، «مهیار عیار»، «رخنه»، «رحیل»، «بچه محل» و «هادی» نام برد که در تلویزیون در حال تولید هستند.او در ادامه از سریال‌های «موسی(ع)»، «ترور»، «تانک‌خورها»، «۲۰ کوید»، «پردیسان»، «دروازه بهشت رویان»، «عفیف»، «طوبا»، «گاندو۳»، «رستگاری»، «مسیر اصلی» و «آقای گرفتار۳» به عنوان مجموعه‌هایی یاد کرد که در مرحله پیش‌تولید هستند.نقویان افزود: حدود ۲۰ سریال الف ویژه آماده تولید داریم. سریال‌هایی از جمله پوریای ولی، حضرت معصومه(س)، خواجه نصیرالدین طوسی، سعدی و... که حمایت‌های ویژه‌تری را می‌طلبد. 

برچسب ها :
ارسال دیدگاه