درماندگی اسرائیل در برابر حزب‌الله عالم

در سخنرانی مراسم روز قدس مشهد عنوان شد

درماندگی اسرائیل در برابر حزب‌الله عالم

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امروز دیگر جبهه مقاومت محدود به ایران، لبنان و فلسطین نیست بلکه عالمگیر شده است. امروز دیگر جبهه مقاومت کنترل‌پذیر نیست و اسرائیل نمی‌داند که با حزب‌الله عالم چه کند. 


سخنران پیش از خطبه‌های نماز جمعه، نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود که در سخنان خود عنوان کرد: مردم ایران باور دارند یکی از ذکرهای مقدس که به خدا نزدیک‌ترشان می‌کند، اعلام تنفر و انزجار از ظالمان و مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل است و می‌دانند تا کفر از بین نرود، ایمان به خدا محقق نمی‌شود.
حجت‌الاسلام عبدالله حاجی صادقی ادامه داد: امت ایران در ۴۵سال گذشته به معنای واقعی کلمه ایستادگی داشته و همه نقشه‌های دشمن را نقش بر آب کرده و تن به سازش نداده است. پیام این ملت در طول این سال‌ها همواره حمایت از مردم مظلوم فلسطین بوده و همیشه فریاد زده که هیچ رژیمی ستمگرتر و پست‌تر از رژیم اشغالگر و غاصب اسرائیل وجود نداشته است. این شیعه، عالم را تحت تأثیر قرار داده است. انقلاب اسلامی ایران نعمتی است که حقیقت دینداری را به صحنه عملی رساند و تولی و تبری را با هم متجلی کرد و امتی انقلابی، جهادی و ایستاده در مسیر هدایت الهی را تربیت کرد.
وی افزود: همان‌طور که رهبر معظم انقلاب فرموده‌اند، مسئله اصلی جهان اسلام، مسئله فلسطین است. این موضوع فقط مربوط به غصب یا اشغال یک سرزمین نیست بلکه ریشه تاریخی دارد.
نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عنوان کرد: یک اقلیت یهود پس از پیامبر اسلام(ص)، با کارگردانی نرم به جان اسلام افتادند و با فتنه‌های بسیار، امامان ما را به شهادت رساندند و در عصر کنونی نیز رژیم غاصب صهیونیست طی ۱۰۰ سال گذشته با نژادپرستی و ادعای برتر بودن، ظلم‌های بسیاری به مسلمانان کرده است.
حاجی صادقی یادآور شد: در سال ۱۹۴۸ نخستین دولت غاصب ستمگر رژیم اشغالگر صهیونیستی شکل گرفت که سراسر دوران ظلم، ستم و تحقیر مسلمانان بود. رجزخوانی او تا آنجا پیش رفت که برای خودش هیچ مانعی نمی‌دید تا آنجا که انقلاب اسلامی به پیروزی رسید. از زمان پیروزی انقلاب، رژیم غاصب صهیونیستی روز به روز به شکست نزدیک‌تر و عقب‌نشینی آن بیشتر شده است.
وی اظهار کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی و شکل‌گیری جبهه مقاومت در کشورهای اسلامی، پیشروی رژیم غاصب صهیونیست متوقف شد و امروز فقط تلاش می‌کند وضعیت موجود خود را حفظ کند. امروز می‌داند هر قدم که بردارد و هر تجاوزی که بکند، چندین برابرش به سمتش بازمی‌گردد. امروز دیگر جبهه مقاومت محدود به ایران، لبنان و فلسطین نیست؛ بلکه عالمگیر شده است. آنان فکر می‌کردند با به شهادت رساندن سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی، جبهه مقاومت را خواهند زد؛ اما امروز دیگر جبهه مقاومت کنترل‌پذیر نیست. آنان نمی‌دانند که با حزب‌الله عالم چه کنند.
نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تأکید کرد: امروز در راهپیمایی روز قدس فریاد برائت از دشمن در سراسر ایران اسلامی طنین‌انداز شده است. این روحیه جهادی، جوانان عراق، یمن، لبنان و جوانان مسلمان اروپایی را ترغیب به ایستادگی در برابر این دشمنان می‌کند. جبهه انقلاب اسلامی و اسلام ناب در برابر این اقلیت ستمگر و ظالم روز به روز قوی‌تر می‌شود.
حاجی صادقی عنوان کرد: اگرچه استکبار، قدرت و موشک دارد؛ اما جرئت حمله به ما را ندارد و همه این‌ها نتیجه همین راهپیمایی‌های روز قدس است. حرکات چند فریب‌خورده در کشور ملاک نیست. زنان ایرانی همین زنانی هستند که در تمام خیابان‌های ایران در راهپیمایی روز قدس شرکت کردند.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه