کدام تبعیض؟ کدام وام پنهانی؟

جوابیه تند پرسپولیس به اتهامات

کدام تبعیض؟ کدام وام پنهانی؟

یک روز پس از اظهارات بازیکنان استقلال در میکسدزون ورزشگاه آزادی که به نظر کنایه و اتهاماتی را به باشگاه رقیب، پرسپولیس، متوجه می‌کرد، حالا باشگاه پرسپولیس در یک بیانیه رسمی پاسخ این ادعاها را داده است.


در بخشی از این بیانیه می‌خوانیم:از وضعیتی که برای بعضی باشگاه‌ها پیش آمده، ناراحتیم اما کسی یادش نرفته پرسپولیس برای اینکه بدهی‌های خود را پرداخت کند، پشتوانه‌ای جز خودش نداشت. الان هم ندارد. یک روز روی درآمد آسیایی حساب کردیم و در همان زمان بودند تیم‌هایی که بدون همان درآمد آسیایی، چه هزینه‌هایی می‌کردند. 
پرسپولیس در تمام این سال‌ها با پرونده‌های سنگین پرشماری دست و پنجه نرم کرد. از بدهی به برانکو و کالدرون گرفته تا بودیمیر و رادوشویچ. هر کدام از این پرونده‌ها هزینه‌ها و مشکلات فراوانی به باشگاه تحمیل کردند از جمله اینکه در سخت‌ترین شرایط دو بار پنجره باشگاه بسته شد. مگر ما در این شرایط بحرانی نبودیم؟ آیا کسی را مقصر دانستیم؟ چرا برای فرار به جلو از اسم پرسپولیس استفاده می‌کنید؟ این هم اتفاقی جدید در تاریخ فوتبال ایران است که هزینه یک مربی را در ابتدا پرداخت نکرده‌اند، بعدتر بارها فرصت تسویه داشته‌اند و این اواخر مستقیم از منابع بورسی هم برداشت کرده‌اند، اما به جای پرداخت بدهی، پول را صرف بستن یکی از گرانقیمت‌ترین تیم‌های ادوار لیگ کرده‌اند و حالا که با سوءمدیریت کار از کار گذشته اسم پرسپولیس را می‌آورند!
وقتی بازیکنانی داشته‌اید که نسبت به سال قبل و تیم قبلی‌شان  ۹ برابر پول گرفته‌اند، پرسپولیس باید جوابگو باشد؟ این‌ها را از مدیریت قبلی‌تان بپرسید که برای قهرمان شدن پس از سال‌ها از هیچ هزینه‌ درشتی چشم‌پوشی نکرد!
از همه مهم‌تر اینکه بازیکنان یک تیم چطور به خودشان اجازه می‌دهند راجع به باشگاه بزرگ پرسپولیس با طعنه و کنایه صحبت کنند، آن هم زمانی که یک مشکل داخلی و درون باشگاهی دارند و مدیران خودشان باید پاسخگو باشند؟ تیم شما اگر این‌طور هزینه نمی‌کرد، شک نکنید می‌توانستید در این مدت پنج‌بار، تمام طلب مربی ایتالیایی را پرداخت کنید! ضعف مدیرانتان را به پرسپولیس ربط ندهید و به هوادارانتان هم آدرس غلط ندهید.
پرسپولیس چندین سال است به گواه اسناد و مدارک موجود منطقی هزینه می‌کند ولی هیچ‌وقت در چالش‌ها و سختی‌ها، بقیه را مقصر ندانست! درباره پرداخت مطالبات کالدرون صحبت می‌شود. دروغ‌هایی که در این ارتباط تحویل هواداران فوتبال و آن باشگاه می‌شود، تأسف‌آور است. پرسپولیس آن پول را وام گرفت. به خاطر آن وام هم بدهکار است و بخشی از بحران سال گذشته پرسپولیس مانند بسته شدن حساب‌ها که هنوز ادامه دارد ناشی از همین مسئله است.در همین پرونده از پرسپولیس شکایت و حساب‌ها مسدود شد. از کدام حمایت پنهانی یا کمک بلاعوض سخن به میان می‌آورند؟ 

برچسب ها :
ارسال دیدگاه