مردم ایران دین را حاکم بر سرنوشتشان کردند

رئیس‌جمهور در حاشیه نمایشگاه قرآن همزمان با روز جمهوری اسلامی:

مردم ایران دین را حاکم بر سرنوشتشان کردند

رئیس‌جمهور قرآن را جلوه رحمانیت پروردگار دانست و اظهار کرد: انسانیت انسان در پرتو ارتباط با قرآن و وحی شکل گرفته و ارزش بیان و قلم در عالم نیز به آن است که در مسیر تعالی و کمال انسان عمل کند.


به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دولت، حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر سید ابراهیم رئیسی همزمان با روز «جمهوری اسلامی ایران»، در دهمین روز ماه مبارک رمضان در آیین گشایش و آغاز به کار سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم، آن را روزی مبارک توصیف کرد و گفت: مردم ایران در این روز که روز جمهوری اسلامی و مردم‌سالاری دینی است، اراده کردند دین بر سرنوشت آن‌ها حاکم باشد و همه ارتباطاتشان متأثر از دین و آموزه‌های قرآنی باشد.
رئیس جمهور همچنین با تسلیت سالروز رحلت حضرت خدیجه کبری(س) افزود: بسیار خرسندم که در ماه قرآن و ماه لیلةالقدر در جمع خادمان، حافظان، مترجمان، مفسران و کسانی حضور دارم که زندگی خود را در انس با قرآن رقم زدند و خوشا به حال آنان که عمل به قرآن را پیشه خود کردند.
دکتر رئیسی در ادامه قرآن را جلوه رحمانیت پروردگار دانست و اظهار کرد: انسانیت انسان در پرتو ارتباط با قرآن و وحی شکل گرفته و ارزش بیان و قلم در عالم نیز به آن است که در مسیر تعالی و کمال انسان عمل کند.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه