عادی‌سازی روابط رژیم صهیونیستی با کشورهای عربی در حال احتضار است؟

عادی‌سازی روابط رژیم صهیونیستی با کشورهای عربی در حال احتضار است؟


​​​​​​​سفیر رژیم صهیونیستی در بحرین به توافق ایران و عربستان برای احیای روابط دیپلماتیک واکنش نشان داد و درباره تأثیر این توافق بر روابط تل‌آویو با کشورهای عربی حاشیه خلیج‌فارس سخن گفت. به گزارش روسیاالیوم، «ایتان نائیه» گزارش‌ها درباره مرگ روابط تل‌آویو با کشورهای عربی حاشیه خلیج‌فارس در پی توافق ایران و عربستان را تا حد زیادی مبالغه‌آمیز خواند و گفت: باید منتظر بمانیم و مشاهده کنیم آیا این توافق، نتایجی در پی دارد یا خیر.
وی در جریان کنفرانسی در بحرین افزود: نمی‌دانم در آینده چه اتفاقی می‌افتد اما من هنوز با اعلام خبر مرگ روابط اسرائیل و کشورهای عربی موافق نیستم. سفیر صهیونیست تصریح کرد: حضور حدود ۵۳۰ تاجر و بازرگان بحرینی در کنار نخست‌وزیر و مقامات ارشد حکومتی این کشور در کنفرانس 
StartUp Nation Central و دیدار آن‌ها با حدود ۶۰ نفر از تاجران و مقامات اسرائیلی، نشان‌دهنده تمایل به پیشبرد روابط تل‌آویو و منامه است. 
نائیه ادامه داد: توافق ایران و عربستان با میانجی‌گری چین با واکنش‌های زیادی در خاورمیانه روبه‌رو شده، هر چند بیشتر آنچه درباره این توافق نقل شده از سوی ایرانی‌ها بوده است. واضح است در خصوص روابط ایران و عربستان کدام طرف «عقرب» و کدام طرف «قورباغه» است!

برچسب ها :
ارسال دیدگاه