پخش فیلم با زیرنویس در سینما مهر کوهسنگی

پخش فیلم با زیرنویس در سینما مهر کوهسنگی


​​​​​​​سرپرست امور سینمایی حوزه هنری خراسان رضوی گفت: سینما مهر کوهسنگی که پنجشنبه ۲۵ اسفند ماه افتتاح خواهد شد، دارای ۹ سالن مسقف و چهار سالن رو باز با امکاناتی مطابق بااستانداردهای روز جهان است.
احمدرضا بهبهانی در خصوص امکانات این سینما به خبرنگار ایسنا اظهار کرد: سینما مهر کوهسنگی دارای ۱۳ سالن مجهز مسقف و روباز است و ازسیستم دالبی که سیستم روز دنیاست برای آن‌ها استفاده شده است.
وی با بیان اینکه سینما مهر کوهسنگی دارای بزرگ‌ترین کتابخانه میان سینماهای کشور است، افزود: این سینما فضایی مخصوص کودکان دارد و برای ورود به سینما نیز با توجه به اینکه ورودی سینما از مجتمع تجاری جداست، لازم نیست مخاطبان حتماً وارد مجتمع تجاری مهر شوند.
سرپرست امور سینمایی حوزه هنری خراسان رضوی عنوان کرد: مجموع مساحت این سینما حدود 5 هزار مترمربع بوده و با ظرفیت هزار و 200نفر ساخته شده و بلیت این سینما ۴۵ هزار تومان است و تمام فیلم‌های روز کشور در این سینما اکران خواهد شد.
احمدرضا بهبهانی عنوان کرد: کوهسنگی با توجه به موقعیتی که دارد، مورد توجه زائران بین‌المللی است و ما در این سینما بر جذب زائران خارجی تمرکز داریم. در سینما مهر کوهسنگی فیلم‌های ایرانی و خارجی دارای مجوز با زیرنویس برای مخاطبان خارجی اکران خواهد شد. از آنجا که بیشترین زائران بین‌الملل، عرب زبان هستند، اکران فیلم با زیرنویس عربی اولویت ویژه‌ای دارد. فیلم‌های خارجی مجوزدار برای فارسی‌زبانان نیز اکران خواهد شد.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه