روند کاهشی مراجعه به مراکز واکسیناسیون کرونا نگران‌کننده است

روند کاهشی مراجعه به مراکز واکسیناسیون کرونا نگران‌کننده است


​​​​​​​در حالی که روند ابتلا به کرونا در خراسان رضوی از ابتدای اسفند ماه رشد 12درصدی را نشان می‌دهد، متأسفانه اظهارات مدیر گروه پیشگیری و مبارزه با بیماری‌های واگیر دانشگاه علوم پزشکی مشهد حکایت از کاهش مراجعات روزانه به مراکز واکسیناسیون کرونا دارد.
به گزارش قدس خراسان، دکتر زهرا نهبندانی تعداد مراجعه روزانه به مراکز واکسیناسیون را 110 نفر عنوان می‌کند و ادامه می‌دهد: از ابتدای اسفند ماه تاکنون 827 نفر برای دریافت واکسن کرونا به مراکز واکسیناسیون مراجعه کرده‌‌اند که این موضوع با توجه به افزایش آمارهای ابتلا به کرونا نگران کننده است.
مدیر گروه پیشگیری و مبارزه با بیماری‌های واگیر دانشگاه علوم پزشکی مشهد تأکید می‌کند: از تمامی کسانی که 6 ماه از زمان آخرین دُز دریافتی‌شان گذشته می‌خواهیم هرچه سریع‌تر برای دریافت دُز یادآور به مراکز واکسیناسیون کرونا مراجعه کنند تا با توجه به روند افزایشی آمارها گرفتار این ویروس منحوس نشوند.
دکتر نهبندانی با ذکر این نکته که مردم باید در دسترس‌ترین واکسن را بهترین واکسن بدانند و منتظر نوع خاصی از واکسن‌های کرونا نباشند، متذکر می‌شود: هم‌اکنون واکسن‌های برکت، برکت پلاس، سینوفارم، فخرا، نورا، رازی و اسپایکوژن در مراکز واکسیناسیون کرونا به تعداد کافی موجود است.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه