موساد؛ پدرخوانده ترورهای بیولوژیک

به بهانه داستان‌سرایی رسانه‌های بیگانه از ماجرای مسمومیت دانش‌آموزان برخی مدارس ایران بررسی شد

موساد؛ پدرخوانده ترورهای بیولوژیک

رسانه‌های آن‌ور آبی که در چند ماه گذشته طبق دستور اربابان خود به آتش بیار اغتشاشات کشورمان تبدیل شده بودند، حال با انتشار اخبار جهت‌دار از مسمومیت دانش آموزان در برخی مدارس، تلاش دارند با ایجاد دوستگی، مردم را به جان هم انداخته و از این آب گل آلود به نفع خود ماهی بگیرند.


اما همان‌ها ظاهراً فراموش کرده‌اند تاریخ غرب و به‌ویژه رژیم صهیونیستی به عنوان سناریونویس این ماجرا علیه ایران اسلامی، از روز نخست تاکنون با ترور عجین بوده است.

روش‌های کثیف اسرائیلی
استفاده از سلاح بیولوژیک غیرمتعارف یکی از کثیف‌ترین روش‌های رژیم اسرائیل و سرویس‌های جاسوسی آن برای انجام عملیات‌های کشتار جمعی است که از بدو تولد این رژیم منحوس آغاز شد. صهیونیست‌ها در سال 1948 فلسطینی‌ها، در دهه 60 مصری‌ها و در دهه 80  لبنانی‌ها و در دهه 90 نیروهای انتفاضه فلسطین را هدف ترورهای بیولوژیک قرار دادند. در سال 1948 همزمان با تأسیس رژیم جعلی اسرائیل، «دیوید بن گوریون» بنیان‌گذار رژیم با صدور دستوری برای آژانس یهودی در اروپا اعلام کرد تحقیقات شیمیایی خود را برای انجام کشتاری انبوه آغاز کند. با اسناد تازه کشف شده، مشخص شد ارتش رژیم صهیونیستی در همین سال از سلاح‌های بیولوژیکی از جمله مسموم کردن چاه‌های آب در چند شهر فلسطینی از جمله «عکا» استفاده کرده است. آن‌ها حتی قصد داشتند فراتر از فلسطین، آب شهرهای «قاهره» و «بیروت» را مسموم کنند. استفاده‌ نظامیان اسرائیلی از عوامل انتقال میکروب «تیفوئید» یا همان بیماری حصبه در جنگ‌های پس از اشغال فلسطین اشکار شده است. رژیم صهیونیستی در جنگ غزه سال 2008 این منطقه ساحلی را عرصه آزمایش سلاح‌های کشتار جمعی قرار داد و از سلاح‌های ممنوعه و فسفر سفید استفاده کرد که نتیجه آن تولد کودکان ناقص الخلقه از والدینی است که به این مواد آلوده شده‌‌اند. 
صهیونیست‌ها همچنین در دهه‌های مختلف از سلاح بیولوژیک برای ترورهای آرام استفاده می‌کنند. یکی از بارزترین آن‌ها در انجام ترور با سلاح بیولوژیک مربوط به هدف قرار دادن «خالد مشعل»  رئیس وقت دفتر سیاسی حماس در سال 1997 است. این عملیات موفق نبود و خالد مشعل جان سالم به در برد و این موضوع رسوایی بزرگی برای تل آویو رقم زد. «واحد کیدون» که در عبری به معنای سرنیزه است از جمله واحدهای رسمی ترور در موساد است. گروه‌های عملیاتی کیدون معمولاً 12 نفرند و «قیساریا» نامیده می‌شوند. تزیپی لیونی، وزیر خارجه سابق رژیم صهیونیستی و رهبر حزب کادیما از فرماندهان سابق این واحد محسوب می‌شود. درباره او گفته می‌شود جزو واحدی بود که در سال 1983 عملیات مسموم و ترور کردن یکی از دانشمندان هسته‌ای عراق را در پاریس بر عهده داشت.

اسباب‌بازی داعشی در راه ایران!
در این میان جمهوری اسلامی ایران به عنوان مهم‌ترین هماورد رژیم جعلی صهیونیست همواره در سر خط اهداف تخاصم شوم صهیونیست‌ها قرار داشته است. بر این اساس سال 1394 و در هنگامه اربعین پرشکوه آن بود که برخی رسانه‌ها گمانه زنی‌هایی درباره تلاش گروهک تروریستی داعش به عنوان عروسک خیمه شب بازی صهیونیست‌ها برای ورود اسباب‌بازی‌های آلوده در بازارهای سوغاتی عراق و تهدید امنیتی مردم درون ایران کردند. این وقایع از نیت و اهداف سوء پشت پرده دشمنان در قبال کشورمان حکایت دارد. در ماجراهای اخیر هم سرانجام پرده‌ها کنار خواهد رفت و تاریخ، تکان دهنده بودن توطئه‌های جنگ ترکیبی محور غربی – عبری با کمک مزدوران و سرسپردگان داخلی علیه ملت ما را ثبت خواهد کرد.

خبرنگار: هدایت جاوید

برچسب ها :
ارسال دیدگاه