زیارت ارزان باید مورد توجه مسئولان قرار گیرد

استاندار خراسان رضوی:

زیارت ارزان باید مورد توجه مسئولان قرار گیرد

استاندار خراسان رضوی گفت: موضوع زیارت آسان، روان و ارزان باید همواره مورد توجه خدمتگزاران به زائران بارگاه علی‌ابن‌موسی‌الرضا(ع) باشد.


یعقوبعلی نظری در جلسه شورای ترافیک استان برای مدیریت تردد در محدوده مرکزی شهر مشهد ویژه نوروز ۱۴۰۲ اظهار کرد: آنچه به عنوان یک مطالبه مطرح شده، این است که راه زائران برای حضور در بارگاه منور رضوی تا حد ممکن نباید مسدود شود؛ بلکه در صورت ضرورت باید راه دیگری را جایگزین آن کرد.
وی ادامه داد: برای خدمت‌رسانی به زائران به خصوص در ایام خاص و ویژه همچون لحظه تحویل سال باید برنامه‌ریزی مناسبی صورت گیرد.
نظری عنوان کرد: سال گذشته و با همکاری بسیج در مسیر جاده‌ای، خدمات شایسته‌ای با هدایت پلیس راهور انجام شد و امسال نیز می‌توان از این ظرفیت برای مدیریت رفت و آمد در شهر مشهد بهره برد.
استاندار خراسان رضوی ادامه داد: با توجه به پیش‌بینی‌ها جمعیت زائران در مشهد نسبت به سال‌های گذشته دارای افزایش بسیاری است. به همین دلیل لازم است مسیرهای اضطراری در محورهای پرتردد در نظر گرفته شود.
نظری تأکید کرد: طراحی و برنامه‌ریزی برای انجام امور به عنوان یک ضرورت، نیاز به هماهنگی بیشتری دارد تا در زمان اجرای برنامه‌ها مشکلی ایجاد نشود.
بر اساس گزارش روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، وی با اشاره به اهمیت تصمیم‌گیری به موقع و بهنگام گفت: گاهی اقدامی رصد می‌شود؛ اما در لحظه با مدیریت خوبی روبه‌رو نشده و تصمیم مناسبی اتخاذ نمی‌شود که این موضوع سبب ایجاد اشکالاتی در مسیر خدمت‌رسانی به زائران می‌شود. به همین دلیل باید راه‌های کسب آمادگی لازم برای وضعیت‌های مختلف اندیشیده شود.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه