از آن‌ور بام افتادن شیوخ عرب!

امارات چهار فرد و شرکت را به بهانه حمایت از حزب‌الله تحریم کرد

از آن‌ور بام افتادن شیوخ عرب!


از آن‌ور بام افتادن، شرح حال این روزهای حاکمان سازشکار عربی در نوع رابطه با رژیم صهیونیستی است. امارات متحده عربی و بحرین با وساطت دولت دونالد ترامپ 23مرداد ماه 1399 ننگ تاریخی امضای توافق با تل‌آویو را به جان خریده و حال در دست‌بوسی از مقامات این رژیم از یکدیگر سبقت می‌گیرند. در این مسیر، روز گذشته ابوظبی اعلام کرد سه فرد و یک شرکت را به بهانه ارتباط با حزب‌الله لبنان در فهرست به‌اصطلاح تروریستی خود قرار داده است! 
خبرگزاری رسمی امارات (وام) نوشت: حسن احمد مقلد، رانی حسن مقلد، ریان حسن مقلد و شرکت صرافی CTEX از سوی هیئت وزیران این کشور در این فهرست تروریستی قرار گرفته‌اند. امارات مدعی شد این اقدام در راستای اهتمام این کشور به هدف قرار دادن و از کار انداختن شبکه‌های مرتبط با تأمین مالی تروریسم و فعالیت‌های مرتبط با آن صورت گرفته است.
اقدام امارات در تحریم افراد یاد شده به بهانه ارتباط با حزب‌الله و برای نشان دادن سرسپردگی کامل به جنایتکاران صهیونیست در حالی است که چند روز پیش نیز عبدالله عبدالعزیز الشامسی، دستیار مدیرکل دفتر سرمایه‌گذاری ابوظبی روابط این کشور با رژیم اسرائیل را «ازدواج زیبا» خوانده بود. 

برچسب ها :
ارسال دیدگاه