آسفالت معابر منزل‌آباد در دستور کار است

در پیگیری درخواست شهروندان عنوان شد

آسفالت معابر منزل‌آباد در دستور کار است

 دهیار منزل‌آباد با‌بیان اینکه ساماندهی معابر خاکی باقیمانده در این روستا در دستور کار دهیاری و شورای اسلامی قرار دارد، بیان کرد: در حال حاضر پروژه زیرسازی و جدول‌گذاری معابر روستا به متراژ ۲۵ هزار مترمربع تحویل پیمانکار اجرایی شده است.


آسفالت معابر منزل‌آباد در دستور کار است
به گزارش قدس خراسان، شهروندان منطقه منزل‌آباد با ارسال پیام‌هایی درخواست رسیدگی به وضعیت منزل‌آباد را داشتند. در یکی از این پیام‌ها آمده است: «ما منزل‌آباد زندگی می‌کنیم به خدا کوچه‌ ما آن قدر وضعش خرابه نه آسفالتی داره، زمان برف و بارون پر از گله، پر از آدمای کارتن‌خوابه در حالی که نزدیک پلیس راه هم هست تو رو خدا رسیدگی کنید». 

موضوع را از دهیار منزل‌آباد پیگیری کردیم
سعید تقویی اظهار کرد: حضور معتادان متجاهر و کارتن‌خواب‌‌ها در مجاورت بافت مسکونی روستای منزل‌آباد و در اراضی خارج از بافت به دلیل نزدیکی بسیار زیاد به شهر و وجود مراکز غیرمجاز خرید و فروش ضایعات است.
دهیار منزل‌آباد در ادامه افزود: با توجه به هماهنگی‌های متعدد با مراجع قضایی در چندین نوبت با این افراد برخورد و جمع‌آوری صورت گرفته است.
وی با بیان اینکه ساماندهی معابر خاکی باقیمانده در این روستا در دستور کار دهیاری و شورای اسلامی قرار دارد، بیان کرد: در حال حاضر پروژه زیرسازی و جدول‌گذاری معابر روستا به متراژ ۲۵ هزار مترمربع تحویل پیمانکار اجرایی پروژه شده و حدود ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.
دهیار منزل‌آباد در پایان خاطرنشان کرد: برای ۶هزار مترمربع از معابر قیر یارانه‌ای بنیاد مسکن جذب و به پیمانکار تحویل شده و تا انتهای سال جاری اجرا و به بهره‌برداری خواهد رسید.

خبرنگار: امیرحسین قربانپور

برچسب ها :
ارسال دیدگاه