سی و هشتمین جشنواره موسیقی فجر فردا به پایان می‌رسد

با اعلام تغییر زمان اختتامیه

سی و هشتمین جشنواره موسیقی فجر فردا به پایان می‌رسد


سی و هشتمین جشنواره موسیقی فجر که  از ۲۸ بهمن‌ به دبیری بهزاد عبدی برگزار شده بود، قرار بود امروز به پایان برسد اما با توجه به همزمانی با اختتامیه سی و نهمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم با حضور رئیس‌جمهور و همراهی وزیر فرهنگ در این مراسم، بنا شد اختتامیه این دوره از جشنواره، فردا برگزار شود.
سی و هشتمین جشنواره موسیقی در بخش‌های رقابتی(جایزه باربَد)، غیررقابتی (ارکسترال، کلاسیک، ردیف دستگاهی، نواحی، هنرستان‌های موسیقی و پاپ)، بین‌الملل، سرود، استان‌ها، پژوهش، جشنواره جشنواره‌ها و جایزه‌های ترانه در حالی فردا به پایان می‌رسد که اختتامیه آن از ساعت ۱۸:۳۰ در تالار وحدت و با حضور محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، مسئولان فرهنگی و هنری، هنرمندان، اصحاب رسانه و علاقه‌مندان خواهد بود. 
گفتنی است بخش‌های مختلف جشنواره روز سه‌شنبه به پایان رسیداما بخش پاپ تا امروز ادامه دارد و کنسرت‌های موسیقی مجید رضوی و رضا بهرام شامگاه امروز ساعت ۱۹ و ۲۲ در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می‌شوند. 
در سی‌و‌هشتمین جشنواره موسیقی فجر، بخش بین‌الملل شامل هشت گروه موسیقی بود که از کشورهای پرتغال، روسیه، مجارستان، هند، افغانستان، تاجیکستان، ارمنستان و صربستان در این رویداد حاضر شدند و اجراهایی را به صحنه بردند.   نخستین اجرای خارجی به کشور مجارستان تعلق داشت و آخرین اجرا هم متعلق به گروه موسیقی سنت پترزبورگ از روسیه بود که دوم اسفند ماه در تالار وحدت برگزار شد.

​​​​​​​خبرنگار: زمانیان

برچسب ها :
ارسال دیدگاه