رفع مشکل ۵۶۳ واحد تولیدی امسال در خراسان رضوی

معاون قضایی دادستان کل کشور مطرح کرد

رفع مشکل ۵۶۳ واحد تولیدی امسال در خراسان رضوی


​​​​​​​معاون قضایی دادستان کل کشور یک اسفند ماه در نشست هم‌اندیشی با فعالان اقتصادی خراسان رضوی که در سالن همایش‌های نان مزرعه ناب مشهد با حضور مسئولان استانی برگزار شد، اظهار کرد: هدف از حضور در کنار شما این بود تا مشکلات شما را از نزدیک مشاهده کنیم تا اگر قرار است قوه قضائیه کمک کند، مطابق با واقعیت باشد.
به گزارش ایسنا، علی جمادی افزود: ما در جنگ اقتصادی قرار داریم. جنگ اقتصادی همه امور را تحت‌الشعاع خود قرار می‌دهد. شما صنعتگران فرماندهان و رهبران جنگ اقتصادی هستید. امروزه یکی از معیارهایی که از آن در تمام دنیا به عنوان معیار رشد و ترقی یاد می‌شود، امنیت است.
جمادی بیان کرد: امنیت ابعاد مختلف سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و قضایی دارد. از امنیت قضایی به عنوان زیرساخت یاد می‌شود و اگر امنیت قضایی وجود داشته باشد در دیگر زمینه‌ها مشکلی نیست. اگر امنیت قضایی باشد امنیت سیاسی، فرهنگی و... نیز وجود دارد. اگر بخواهیم پیشگیری از جرم و جنایت را در دستور کار قرار دهیم باید از امنیت یا امنیت پایدار صحبت کنیم. امنیت پایدار حاصل نخواهد شد مگر با تعامل در وظایفی که همه دستگاه‌ها بر عهده دارند. پیشگیری از جرم مربوط به یک قوه نبوده و امری فرا قوه‌ای است و همه دستگاه‌ها در این زمینه تکلیف دارند.
معاون قضایی دادستان کل کشور بیان کرد: نتیجه ایجاد امنیت، اشتغال پایدار و نتیجه اشتغال پایدار، تولید واقعی و بیشتر است.
وی افزود: ما به آموزش‌های ضمن خدمت در ارتباط با قضات نیاز داریم و صرف شعب کفایت نمی‌کند بلکه قضات باید به صورت تخصصی نیز آموزش ببینند.
معاون قضایی دادستان کل کشور تصریح کرد: ستاد استانی اقتصاد مقاومتی در زمینه بازدید از واحدهای تولیدی مقام اول در کشور را دارد. در ۶ ماهه نخست سال جاری ۱۰ هزار و ۵۱۰ بازدید از واحدهای تولیدی در استان ثبت و مشکل ۵۶۳واحد تولیدی در سال جاری در استان رفع شده است.
وی افزود: همچنین در ۶ ماه ابتدای سال جاری در خراسان رضوی ورشکستگی هیچ شرکتی ثبت نشده است.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه