اعطای تسهیلات به 126 بیمار در اسفراین

اعطای تسهیلات به 126 بیمار در اسفراین


​​​​​​​رئیس دانشکده علوم پزشکی اسفراین در گفت‌وگو‌ با فارس اظهار کرد: از ابتدای مهر ماه تا اول بهمن ماه سال جاری ۱۲۶نفر تسهیلات قرض‌الحسنه بیماران سخت‌درمان، سرطانی و ناباروری دریافت کردند. 
طاهره توفیقیان با بیان اینکه تاکنون چهار دوره تسهیلات قرض‌الحسنه بیماران سخت‌درمان، سرطانی و ناباروری در اسفراین دریافت کرده‌اند، گفت: در این دوره برای تسهیلات بیماران خاص و سرطانی ۱۰۵ نفر معرفی شدند که از این تعداد ۷۸ نفر این وام را دریافت کردند. 
وی با اشاره به اینکه ۱۲۰ نفر برای دریافت وام ناباروری معرفی شدند، افزود: از این تعداد ۴۸ نفر وام را دریافت کردند و بقیه در انتظار دریافت تسهیلات هستند. 
فرحناز کاظمی، سرپرست اداره تعالی بالینی دانشکده علوم پزشکی اسفراین با بیان اینکه به هر زوج نابارور یک سهمیه وام تعلق می‌گیرد، ادامه داد: بیماران مبتلا به سرطان به شرط تأیید مرکز درمانی مبنی بر انجام مداخله درمانی سرطان، واجد شرایط دریافت تسهیلات هستند. 
 کاظمی با تأکید بر اینکه مدارک مربوط به بیماری سخت درمان و خاص برای تأیید هویت و بیماری الزامی است، افزود: با توجه به اینکه برخی بیماران واجد شرایط، کودک هستند، سرپرست قانونی کودک با در دست داشتن مدارک قانونی برای احراز هویت به بانک معرفی می‌شود.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه