۱۵ میلیارد تومان برای تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام ورزشی خراسان‌ شمالی تخصیص یافت

۱۵ میلیارد تومان برای تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام ورزشی خراسان‌ شمالی تخصیص یافت


​​​​​​​معاون توسعه ورزشی اداره کل ورزش و جوانان خراسان شمالی گفت: ۱۵ میلیارد تومان از محل اعتبارات سفر رئیس جمهور برای تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام ورزشی استان تخصیص یافت.
داوود خدابنده روز یکشنبه در گفت‌و‌گو با ایرنا اظهار کرد: این میزان اعتبار برای تکمیل سالن ۶ هزار نفری بجنورد، سالن ۲هزار نفری اسفراین و سالن 3 هزار نفری شیروان هزینه می‌شود. وی افزود: در سفر رئیس جمهور به استان ۲۷۰ میلیارد تومان برای توسعه ورزش و تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام ورزشی استان تخصیص یافت که از این میزان اعتبار۱۲۰ میلیارد تومان برای تکمیل سالن ۶ هزار نفری بجنورد و ۸۰ میلیارد تومان نیز برای تکمیل سالن‌های ورزشی در شیروان و اسفراین در نظر گرفته شده است.
خدابنده ادامه داد: همچنین ۴۰ میلیارد تومان برای تکمیل مجتمع چند منظوره ورزشی بانوان و ۳۰ میلیارد تومان اعتبار نیز برای تکمیل استخرهای فاروج و گرمه هزینه می‌شود.
وی یادآور شد: شاخص‌ترین طرح‌های نیمه‌تمام ورزشی در خراسان شمالی، سالن ۶ هزار نفری بجنورد است که حدود ۱۳سال پیش در دست اجرا قرار گرفت و اکنون ۵۰درصد پیشرفت فیزیکی دارد. وی افزود: سالن ۲ هزار نفری اسفراین با ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی و سالن 3 هزار نفری شیروان نیز با ۴۵ درصد پیشرفت فیزیکی از دیگر پروژه‌های ورزشی مطرح استان بوده که ساخت آن‌ها از سال ۸۹ آغاز شده است.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه