تمهیدات میراث فرهنگی خراسان رضوی برای اسکان زائران نوروزی

تمهیدات میراث فرهنگی خراسان رضوی برای اسکان زائران نوروزی

معاون میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی خراسان‌ رضوی از تمهیدات این اداره کل برای اسکان زائران در چهار بازه زمانی اسفند ۱۴۰۱ تا فروردین ‌ماه ۱۴۰۲ خبر داد.


یوسف بیدخوری در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص تمهیدات اسکان زائران و گردشگران در ایام پایانی سال و آغاز سال جدید اظهار کرد: پیش‌بینی می‌کنیم از ۱۷ تا ۱۹ اسفند ماه  که تقارن این ایام با نیمه شعبان است، شاهد موج سفر به مشهد و استان باشیم.
وی افزود: همچنین در بازه ۲۵ تا ۲۸ اسفند ماه موج دوم سفرها را شاهد خواهیم بود. با توجه به اینکه ماه مبارک رمضان از چهارم فروردین ماه آغاز می‌شود، بنابراین موج اصلی سفرها از تاریخ ۲۹ اسفند امسال تا چهارم فروردین ‌ماه سال ۱۴۰۲ خواهد بود.
بیدخوری عنوان کرد: موج چهارم سفرها از پنجم تا چهاردهم فروردین‌ ماه پیش‌بینی شده که برای هر یک از این بازه‌ها ظرفیت‌های متفاوتی در راستای اسکان زائران و گردشگران در نظر گرفته شده است. معاون میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی خراسان ‌رضوی ادامه داد: ظرفیت اسکان شامل ظرفیت اقامتی در واحدهای رسمی مانند هتل‌ها، هتل‌آپارتمان‌ها، میهمان‌پذیرها، خانه‌مسافرها و اقامتگاه‌های بوم‌گردی است. همچنین آستان قدس رضوی و زائرسراهای دولتی در فراهم کردن شرایط اسکان زائران همکاری خواهند داشت.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه