عملیات اجرایی طرح جامع پایانه مرزی دوغارون تایباد آغاز شد

عملیات اجرایی طرح جامع پایانه مرزی دوغارون تایباد آغاز شد


​​​​​​​عملیات اجرایی طرح جامع پایانه و بازارچه مرزی دوغارون تایباد با اعتبار ۲ هزار و ۸۰ میلیارد ریال، روز یکشنبه همزمان با پنجمین روز از دهه فجر با حضور استاندار خراسان رضوی آغاز شد.
به گزارش خبرنگار ایرنا، استاندار خراسان رضوی در این مراسم گفت: بازارچه مرزی نماد حضور مردم در دو کشور همسایه است. امیدواریم با بهره‌برداری کامل از این طرح، شاهد جهش اقتصادی و رونق اشتغال در شهرستان تایباد باشیم.
یعقوبعلی نظری افزود: این اتفاق می‌تواند از نظر سلامت، مبادلات کالا و سرعت عمل در اجرا به پایانه نمونه‌ای در کشور تبدیل شود و منطقه تایباد به سرعت در مسیر رشد و تعالی قرار گیرد.
وی ادامه داد: دشمنان انقلاب اسلامی در کنار استکبار جهانخوار علیه این انقلاب و مردم تلاش کردند تا نظام اسلامی را ناتوان نشان دهند؛ ولی اکنون شاهد هستند که با قوت و قدرت در راستای اهداف نظام اسلامی گام برمی‌داریم.
نظری ادامه داد: در گذشته شرایط مرز تایباد با زمان حال بسیار متفاوت بود و با اجرای طرح‌های اعلام شده شاهد تغییرات گسترده‌ای در این منطقه خواهیم بود. انتظار می‌رود مسئولان ضمن انجام وظایف قانونی خود با هماهنگی سایر نهادها با ارائه خدمات کیفی و سرعت عمل در این زمینه گام بردارند.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه