تسهیلات به مددجویان بهزیستی گناباد پرداخت شد

تسهیلات به مددجویان بهزیستی گناباد پرداخت شد

رئیس اداره بهزیستی گناباد از پرداخت ۳۵۳ میلیارد ریال تسهیلات حمایتی به مددجویان زیر پوشش این اداره در یک سال گذشته خبر داد. 


به گزارش ایرنا، علی آراسته گفت: از این میزان ۲۷۷مورد تسهیلات اشتغال‌زایی به مبلغ ۲۶۰ میلیارد ریال و مشوق‌های بیمه‌ای به مبلغ ۲میلیارد ریال با هدف ایجاد اشتغال به ۱۷۸ نفر از متقاضیان داده شد.رئیس اداره بهزیستی گناباد یکی از اقدامات مهم در این مدت را پرداخت 4 میلیارد ریال برای پیشگیری از معلولیت‌ها و آسیب‌های اجتماعی در شهرستان ذکر کرد.
آراسته مهم‌ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی در این بخش را حمایت از نیازمندان، معلولان و تصویب قوانین متعدد برای حمایت مادی و معنوی از 3 هزار و ۲۰۰ خانوار زیر پوشش، پرداخت ۱۷ میلیارد ریال مستمری به هزار و ۷۵۰خانوار نیازمند، حمایت از توان‌یابان برای حرفه‌آموزی و ارائه خدمات گسترده توان‌بخشی و پزشکی به مددجویان زیر پوشش ذکر کرد. 
وی افزود: از مجموع ۲ هزار و ۲۵۰ نفر از توان‌یابان زیر پوشش اداره بهزیستی گناباد، هزار و ۱۳ نفر در مجموع ماهانه 4میلیارد و ۹۲۰ میلیون ریال مستمری دریافت می‌کنند و 3میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال هم یارانه خرید خدمت بابت خدمات به شاغلان ۶ مرکز توان‌یابی در این شهرستان پرداخت می‌شود.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه