در بایرلورکوزن می مانم

آب پاکی سردار آزمون روی دست ترک‌ها

در بایرلورکوزن می مانم

سردار آزمون پس از دیدار بایرلورکوزن برابر دورتموند گفت‌وگوی کوتاهی انجام داده است. مهاجم ایرانی بایرلورکوزن شایعات جدایی از این تیم را رد کرد و عنوان کرد دوست دارد در تیم آلمانی بماند و به بازیکن مفیدی تبدیل شود.


فنرباغچه و گالاتاسرای تیم هایی هستند که به دنبال سردار آزمون مهاجم ایرانی بایر لورکوزن هستند. 
این بازیکن ایرانی یکشنبه‌شب از دقیقه ۸۰ برای تیمش به میدان رفت و نتوانست مانع شکست لورکوزن شود.
سردار آزمون در مورد انتقالش به ترکیه صحبت کرد و گفت: نمی دانم این اخبار از کجا می‌آید، من با بایرلورکوزن قرارداد دارم و می خواهم بازیکن موفق و مفیدی در این تیم باشم. 
مهاجم ایرانی در این فصل در ۱۲ بازی برای بایر لورکوزن بازی کرده و دو پاس گل نیز به ثبت رساند. قرارداد این بازیکن ۲۸ ساله با تیم آلمانی در سال ۲۰۲۷ به پایان می رسد.
بایرلورکوزن در فصل ۲۲-۲۰۲۱ مبلغ ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار یورو برای سردار آزمون پرداخت کرد. البته این فصل تلخ سردار که به بدشانسی آغشته شده در جام جهانی هم ادامه داشت و توپ‌های او به جای تور به سمت دست گلرها و تیر دروازه رفت و بازهم با مصدومیت همراه بود. هیچ شکی وجود ندارد که سطح بوندس‌لیگای آلمان بسیار بالاتر از لیگ برتر پرتغال است و نمی‌توان عملکرد سردار و طارمی را هم‌سنگ یکدیگر دانست اما کتمان‌ناپذیر است که آن‌ها این روزها در دو دنیای مختلف به‌سر می‌برند. 
طارمی در کورس آقای گلی است و محبوبیتش نزد هواداران پورتو سر به فلک می‌کشد و عناوین فردی و تیمی از همه‌جهت به سمت او سرازیر می‌شوند و سردار در حال سپری کردن سخت‌ترین روزهای دوران ورزشی‌اش است.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه