گلایه از بی‌توجهی به وضعیت جاده‌های نهبندان

گلایه از بی‌توجهی به وضعیت جاده‌های نهبندان


نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس گفت: تقریباً هر روز جاده‌های نهبندان و سربیشه آبستن حادثه‌ای است و رخت عزای عزیزی بر تن می‌شود و در این زمینه نیازمند یک اقدام عاجل هستیم.
به گزارش مهر، مصطفی نخعی اظهار کرد: بی‌توجهی به ظرفیت‌ها و توانمندی‌های خاص هر منطقه سبب رشد نامتوازن کشور و بهره نگرفتن از ظرفیت مناطق مختلف شده است.
مناطق محروم در دور باطل فقر و توسعه‌نیافتگی گرفتار شده‌اند. کافی است نگاهی به سرمایه‌گذاری هلدینگ‌های بزرگ اقتصادی در کشور بیندازیم.
وی گفت: در صحن علنی مجلس خطاب به مسئولان گفتم جاده‌های شهرهای نهبندان و سربیشه روزانه ناقوس مرگ می‌نوازند و ما هر چه بیشتر فریاد می‌زنیم، شما بیشتر روزه سکوت می‌گیرید.
وی با اشاره به وضعیت اسفبار جاده نهبندان به بیرجند و سربیشه به درح گفت: اگر می‌خواهیم در راستای عمل به فرمایش‌های رهبر معظم انقلاب در سفر ایشان به نهبندان حرکت کنیم، ابتدا باید وضعیت جاده‌های این شهرستان را دریابیم.
نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس اظهار کرد: از وزیر جوان راه و شهرسازی، سازمان برنامه و بودجه و استاندار پیگیر و پرتلاش خراسان جنوبی می‌خواهم اقدام عاجلی در افزایش اعتبار و تخصیص بودجه برای این محورها داشته باشند که بسیار مهم و حیاتی است.
ذکر این نکته لازم است که تردد خودرو‌های سوخت‌بر در کنار وضعیت نامناسب جاده های خراسان جنوبی و به ویژه شهرستان نهبندان ایمنی  مسافران را به شدت کاهش می‌دهد.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه