گاز ۳۷۷ اداره و مرکز آموزشی پُر مصرف خراسان ‌شمالی قطع شد

گاز ۳۷۷ اداره و مرکز آموزشی پُر مصرف خراسان ‌شمالی قطع شد

مدیر عامل شرکت گاز خراسان شمالی گفت: گاز ۳۷۷ اداره و مرکز آموزشی پر مصرف استان با اجرای مصوبه دولت در خصوص صرفه‌جویی، کنترل و مدیریت بهینه مصرف قطع شد.


سید محمود هاشمی در گفت‌وگو با ایرنا اظهار کرد: از این تعداد، ۱۸۰ اداره و نهاد دولتی، هشت دانشگاه و مابقی نیز مدرسه‌هایی هستند که با وجود دورکاری از گاز به عنوان سوخت استفاده می‌کردند که پس از بازرسی، گاز این اماکن قطع شد. وی تصریح کرد: با اجرای طرح پایش مصرف گاز دستگاه‌های اجرایی و اماکن دولتی و عمومی کشور، 5 هزار و ۴۰۳ مورد بازدید از این اماکن انجام و منجر به صدور ۶۲۳مورد اخطار قطع شد.
هاشمی یادآور شد: این طرح با مشارکت نیروهای بسیجی در سطح استان اجرا می‌شود و پایش تمامی دستگاه‌ها و مراکز آموزشی در دستور کار قرار دارد. در صورت مشاهده رعایت نکردن الگوی مصرف، تذکرهای لازم داده خواهد شد.
وی ادامه داد: میزان مصرف گاز مشترکان استان در پیک سرما به حدود 7 میلیون مترمکعب رسید؛ ولی در چند‌شب اخیر حدود ۶ میلیون و ۱۵۳ مترمکعب و نزولی شد.
مدیر عامل شرکت گاز خراسان شمالی اظهار کرد: گاز هفت صنعت بزرگ و ۱۱ هزار واحد تجاری و اصناف غیرضروری واحدهای تولیدی این استان همزمان با برودت هوا و کاهش محسوس دما قطع شد و توانست کمک زیادی به پایداری گاز خانگی کند.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه