زن و شوهر خفتگیر دستگیر شدند

زن و شوهر خفتگیر دستگیر شدند


فرمانده انتظامی شهرستان كاشمر از دستگیری یک زن و یک مرد خفتگیر در این شهرستان خبر داد. به گزارش قدس، سرهنگ حسین احمدی در تشریح این خبر بیان کرد: در پی چند فقره سرقت به شیوه خفت‌گیری در مناطق مختلف شهرستان کاشمر، شناسایی و دستگیری متهمان در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت.
وی افزود: بررسی‌های اولیه حاکی از آن بود دو متهم كه زن و شوهر بودند، با اغفال رانندگان برخی از خودروها آنان را برای انتقال به مقصد با پیشنهاد كرایه‌های بالا تطمیع كرده و به محض سوار شدن بر خودرو با تهدید سلاح سرد اقدام به خفت‌گیری و سرقت لوازم با ارزش آن‌ها می‌کردند.
این مقام انتظامی گفت: مأموران كلانتری 12 قائم با اشراف اطلاعاتی، دو متهم را شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی در اقدامی غافلگیرانه دستگیر كردند. فرمانده انتظامی شهرستان كاشمر گفت: متهمان كه دارای سوابق کیفری فراوانی هستند، در مواجهه با ادله و مستندات پلیس به چهار فقره سرقت به شیوه خفت‌گیری با استفاده از سلاح سرد اعتراف کردند. سرهنگ احمدی با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضایی، از شهروندان خواست هر مورد مشكوکی را به سرعت از طریق تلفن 110 به پلیس اعلام كنند.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه