حواشی ایجاد شده در یک باشگاه غیر مجاز فوتبال در دست پیگیری

مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی اعلام کرد

حواشی ایجاد شده در یک باشگاه غیر مجاز فوتبال در دست پیگیری

مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: به محض اطلاع از این موضوع که به اتفاقات رخ داده در یک باشگاه فوتبال غیر مجاز در مشهد اشاره می‌کرد، موضوع به شکل جدی مورد پیگیری قرار گرفت.


به گزارش قدس، علی‌اکبر هاشمی جواهری در خصوص شایعات و حواشی پیش آمده در فوتبال خراسان رضوی اظهار کرد: پس از مطرح شدن خبر اولیه، دستور داده شد حراست اداره کل ورزش و جوانان به دقت تمامی ابعاد موضوع را مورد تحقیق و بررسی قرار دهد تا صحت و سقم و ابعاد آن مشخص شود. در مبارزه با فساد ذره‌ای کوتاه نمی‌آییم.
مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی ادامه داد: تا به امروز کوتاهی‌های فراوانی از هیئت فوتبال استان مشاهده شده که اگر این موضوع نیز در بررسی‌های ما مورد تأیید قرار بگیرد، بی‌شک با عوامل دخیل در ماجرا برخورد قاطع و قانونی خواهد شد.
وی بیان کرد: جامعه ورزش، جامعه سالمی است و نباید برخی رفتارهای احتمالی را به پای تمامی جامعه ورزش نوشت. از روز نخستی که وارد شدیم، موضوع سالم‌سازی ورزش خراسان را مدنظر قرار دادیم و در این موضوع با کسی مماشات نداریم و اگر تخلف محرز شود، شک نداشته باشید که به شدیدترین شکل برخورد می‌کنیم.
هاشمی جواهری درباره انتشار خبر فعالیت بدون مجوز این باشگاه و حضورش در مسابقات نیز گفت: این موضوع از موارد مهم و در حال بررسی است و اینکه باشگاهی بدون مجوز چگونه در مسابقات شرکت کرده، تخلف آشکار است.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه