رسانه‌ها بازیچه فدراسیون فوتبال

نگاهی به اتفاقات عجیب در مشهد

رسانه‌ها بازیچه فدراسیون فوتبال

فایل لو رفته از جلسه مهدی تاج، رئیس فدراسیون در مشهد نشان می‌دهد سناریوهای عجیبی برای سرپوش گذاشتن بر اتفاق‌های اخیر در فدراسیون نوشته شده است.


​​​​​​​به گزارش خبرنگار مهر، تاج در این سفر نهایت تلاش خود را برای دور زدن رسانه‌ها به کار برد. از آنجا که مدیرکل اداره کل ورزش و جوانان یکی از منتقدان رئیس هیئت بوده و با او اختلافات زیادی دارد، وی در مجمع هیئت فوتبال استان حاضر نشد. به همین دلیل تاج تصمیم گرفت نشستی هم به صورت جداگانه با هاشمی جواهری برگزار کند، اما در حالی که رئیس هیئت هم قصد داشت وارد ساختمان اداره کل ورزش و جوانان شود، از ورود او جلوگیری به عمل آمد.
پس از برگزاری این نشست از تاج خواسته می‌شود از فرصت حضور در مشهد استفاده و حمایت‌های لازم را از هیئت فوتبال خراسان انجام دهد. به‌خصوص اینکه از چند روز پیش زمزمه‌هایی مبنی بر کنار گذاشتن «اصولی» از سخنگویی فدراسیون هم مطرح شده و همین امر مورد سؤال خبرنگاران رسانه‌های مختلف هم قرار گرفته بود.
تاج درخواست می‌کند تنها یک خبرنگار در اتاق بماند و سؤال‌های هماهنگ شده‌ای را بپرسد، در حالی که سایر خبرنگاران را از اتاق خارج کردند.
متن مکالمه تاج با خبرنگار حاضر در اتاق به این ترتیب است:
تاج: «یکی می‌پرسی که گفته شده سخنگوی فدراسیون تغییر کرده؛ بنده می‌گویم نه همچین چیزی نیست. چیز دیگه‌ای هم جواب نمی‌دهم. دوم هم اینکه سؤال کن امروز بعد از مجمع، شما به اداره ورزش و جوانان رفتید. بگویید که آنجا چطور شد و بعدش هم من بگویم و دیگر توضیحش با خودم است».
در این هنگام احمدرضا براتی دیگر عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال که در اتاق حضور دارد، خطاب به خبرنگار می‌گوید که اصولی در هیئت فوتبال هم دارد با قدرت کار خودش را انجام می‌دهد.
تاج: «بله، هیئت هم دارد کارش را انجام می‌دهد».  مهدی تاج پس از صحبت درباره تغییر سخنگوی فدراسیون فوتبال، فراموش می‌کند درباره راه ندادن رئیس هیئت به جلسه اداره کل صحبت کند که با این تذکر تاج می‌گوید: «اصلاً بنا نبود آقای اصولی بیاید. اصلاً هم نیامد که نخواهند راه بدهند. کذب است».
تاج و دوستانش در فدراسیون فوتبال در سفر به مشهد به هیچ عنوان تصور نمی‌کردند انتشار یک فایل صوتی از جلسه خصوصی سناریوهای آن‌ها را نقش بر آب کند. حالا بررسی این نکته حائز اهمیت است که دفاع از سخنگوی فدراسیون چه منفعتی برای مهدی تاج دارد؟ این پرسشی است که شاید نهادهای نظارتی با ورود دقیق‌تر به ماجرا بتوانند به پاسخ آن برسند.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه