مارکوپولو در اراک

ماجراجویی ادامه‌دار خلعتبری 39 ساله

مارکوپولو در اراک


شاگردان رحمتی در آلومینیوم با وجود عملکرد خوب در خط دفاعی، کارنامه‌ای بسیار ضعیف در خط حمله داشتند، به طوری‌که در طول 15 بازی نیم‌فصل نخست فقط هشت‌بار اراکی‌ها توانستند دروازه رقبای خود را باز کنند.همین عملکرد ضعیف سبب شده اولویت سرمربی جوان آلومینیوم در بازار زمستانه، خرید مهاجم و تقویت فاز تهاجمی تیمش باشد.
مهدی رحمتی برای تقویت خط حمله اراکی‌ها نام دو بازیکن باتجربه را در فهرست خود جای داده است؛ امین قاسمی‌نژاد و محمدرضا خلعتبری. هر دو بازیکن در دوره حضور رحمتی در شهرخودرو خراسان هم در نقش همبازی و هم در نقش سرمربی-شاگرد با یکدیگر تجربه همکاری دارند.
رحمتی که رفاقت دیرینه‌ای با محمدرضا خلعتبری دارد، توانست این بازیکن را برای حضوردر آلومینیوم مجاب کند. سرمربی آلومینیوم اراک در توضیح آخرین شرایط خلعتبری گفت: «محمدرضا خلعتبری با باشگاه ما قرارداد بسته است. همان‌طور که در عقب زمین بازیکنان باتجربه خوبی داریم، در خط جلو هم نیاز به بازیکنان باتجربه داریم. ما منتظر این هستیم که ایشان تست‌های ایفمارکش را پشت سر بگذارد و قراردادش نهایی شود».
خلعتبری جزو معدود بازیکنان بازمانده از نسل قبلی فوتبال ایران است که همچنان تمایل دارد به فوتبال خود ادامه بدهد و هم‌نسلان او از جمله قاسم حدادی‌فر، مهدی رحمتی و جلال حسینی در سالیان اخیر از فوتبال خداحافظی کرده‌اند. وینگر جدید آلومینیوم در شرایطی حضور در جمع شاگردان مهدی رحمتی را پذیرفته که تیم اراکی، سیزدهمین تیم حرفه‌ای دوران فوتبال محمدرضا خلعتبری به شمار می‌رود.
این بازیکن  39 ساله پیش از اضافه شدن به جمع بازیکنان تیم اراکی، سابقه بازی در تیم‌های شموشک نوشهر، ابومسلم ، ذوب‌آهن ، الوصل امارات، الغرافه قطر، سپاهان ، عجمان امارات، پرسپولیس ، گسترش فولاد ، سایپا ، شهرخودرو و فولاد را در کارنامه خود دارد.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه