خلف وعده بیمه‌ها در پرداخت بدهی

خلف وعده بیمه‌ها در پرداخت بدهی

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گناباد گفت: عدم پرداخت به موقع بدهی بیمه‌ها پرداخت کارانه پزشکان و کارکنان حوزه سلامت را با مشکل مواجه کرده است.


​​​​​​​به گزارش مهر، رضا احمدی اظهار کرد: در پرداخت حقوق نیروهای شرکتی سه ماه و در پرداخت کارانه پزشکان متخصص ۹ ماه تأخیر داریم. دارو، تجهیزات مصرفی و غیرمصرفی و کارانه کارکنان از جمله بدهی‌ها و تعهدات دانشگاه است.
وی با اشاره به آمار پرداختی کارانه در سایر دانشگاه‌های علوم پزشکی کلان منطقه۹ بیان کرد: با وجود اینکه در مقایسه با این دانشگاه‌ها عقب نیستیم اما تلاش می‌کنیم با جذب اعتبارات جدید و حرکت در جهت افزایش بهره‌وری و تلاش در راستای کاهش کسورات بیمه‌ای و بالتبع افزایش درآمد بیمارستان، زمینه تسریع در پرداخت مطالبات پزشکان متخصص و کادر درمان را فراهم کنیم. یکی از دلایل معوقات به وجود آمده کادر درمان و سایر بدهی‌های این دانشگاه، تأمین نشدن بخشی از مطالبات از سوی سازمان‌های بیمه‌گر به ویژه سازمان تأمین اجتماعی است.
احمدی افزود: با وجود اینکه سازمان تأمین اجتماعی از آذر ماه ۱۴۰۰ تاکنون هیچ پرداختی به دانشگاه علوم پزشکی گناباد نداشته، اما این دانشگاه تمام خدمات درمانی را به طور کامل به بیماران طرف قرارداد آن سازمان ارائه کرده است.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه