پروژه‌ نیمه‌کاره‌ای که سارقان از خیر میلگردهایش هم نگذشتند

پروژه‌ نیمه‌کاره‌ای که سارقان از خیر میلگردهایش هم نگذشتند


مهرماه سال ۱۳۹۶ بود که با حضور وزیر وقت تعاون، کار و رفاه اجتماعی آیین کلنگ‌زنی ساخت مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای تربت‌حیدریه برگزار شد.
هر چند قرار بود این مرکز در زمینی به مساحت ۹ هزار مترمربع و زیربنای 3هزار و 962 مترمربع تا سال ۱۴۰۰ ساخته و به بهره‌برداری برسد، اما نه تنها تاکنون افتتاح نشده بلکه میلگردهای این پروژه را سارقان دارند به سرقت می‌برند.
مدیر مرکز فنی و ‌حرفه‌ای تربت‌حیدریه در همین خصوص به ایسنا گفت: کلنگ ساخت ساختمان جدید مرکز فنی و حرفه‌ای تربت حیدریه در سال ۱۳۹۶ با حضور وزیر وقت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به زمین زده شد. هاشم صادق‌زاده با بیان اینکه این پروژه پس از گذشت پنج سال از زمان کلنگ‌زنی تاکنون ۴ تا ۵ درصد بیشتر پیشرفت فیزیکی نداشته است، خاطرنشان کرد: در حال حاضر عملیات عمرانی پروژه به دلیل کمبود اعتبار متوقف شده و پیشرفتی ندارد. وی در ادامه با انتقاد از جانمایی که برای این پروژه صورت گرفته است، گفت: جانمایی پروژه از همان ابتدا اشتباه بوده و دسترسی به آن راحت نیست که تلاش می‌شود پروژه را با زمینی در مرکز شهر تهاتر کنیم.
صادق‌زاده افزود: اگر سرویس‌دهی توسط حمل و نقل عمومی به محل جدید مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای خوب باشد باز هم مشکلی نیست اما دوری محل از داخل شهرک، دسترسی به آن را سخت کرده است. وی خاطرنشان کرد: از زمان کلنگ‌زنی پروژه تاکنون ۲ میلیارد و ۴۰۰میلیون تومان اعتبار در این پروژه هزینه شده است. 
هرچند ۲ میلیارد تومان اعتبار دیگر هم در نظر گرفته شده ولی تاکنون مبلغی تخصیص نیافته است. مدیر مرکز فنی و ‌حرفه‌ای تربت‌حیدریه اذعان کرد: با وجود اینکه شناژ قسمت اداری توسط پیمانکار اجرا شده ولی چون پروژه به دلیل نبود اعتبار دو سال راکد مانده میلگردهای دیوار برشی توسط سارقان به سرقت رفته است.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه