اخطار قطع گاز به ۱۰۰ مرکز دولتی

مدیر عامل شرکت گاز استان خبر داد

اخطار قطع گاز به ۱۰۰ مرکز دولتی


​​​​​​​سید محمود هاشمی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: براساس مصوبه ابلاغی، تمامی دستگاه‌های دولتی موظف هستند دمای محیط اداری را در دمای آسایش (۱۸ درجه سانتیگراد) تنظیم کنند و از سوی دیگر پس از پایان ساعت اداری باید تمام سیستم‌های گرمایشی خاموش شود و در این زمینه به 100 دستگاه اخطار قطع گاز داده شده است.
وی افزود: بر اساس این مصوبه در صورتی که ادارات موارد مذکور را رعایت نکنند، در وهله نخست اخطار قطع گاز دریافت کرده و در مرحله بعدی، گاز آن‌ها قطع خواهد شد.
هاشمی ادامه داد: از ۱۰۰ مرکز دولتی که اخطار قطع گاز دریافت کرده‌اند، جریان گاز ۱۰ اداره قطع شده است.
به گزارش ایسنا، وی تصریح کرد: بر اساس پایش‌های صورت گرفته پس از وصل شدن جریان گاز این ادارات، آن‌ها دستورالعمل‌ها را رعایت کرده‌اند.
پیش‌بینی می‌شود با تأخیر یک و نیم ساعته در شروع به کار ادارات، حدود ۵ تا ۱۰ درصد در مصرف گاز صرفه‌جویی شود.
وی با اشاره به اینکه میزان مصرف گاز در بخش خانگی و صنعتی نسبت به یک ماه گذشته کاهش یافته است، گفت: رعایت الگوی مصرف در میان بسیاری از مشترکان خانگی تبدیل به فرهنگ شده است.
مدیر عامل شرکت گاز خراسان شمالی افزود: در حال حاضر با وجود اینکه بسیاری از صنایع این استان با محدودیت اختصاص گاز مواجه شده‌اند، مصرف چندانی نداشته و صرفه‌جویی را جدی گرفته‌اند.
وی تأکید کرد: خراسان شمالی در انتهای خطوط انتقال گاز قرار دارد و اگر همه افراد، صرفه‌جویی‌های لازم را در دستور کار قرار ندهند با مشکل مواجه خواهند شد.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه