در شهرآورد مستحق پیروزی بودیم

آرش رضاوند در گفت‌و‌گو با قدس:

در شهرآورد مستحق پیروزی بودیم

رضاوند در بازی با پرسپولیس مصدوم شد ودر نتیجه نتوانست دربازی با صنعت نفت آبادان نیز استقلال را همراهی کند که غیبت او به اعتقاد بسیاری از کارشناسان موجب ناهمانگی‌هایی دراجرای تاکتیک‌های استقلال شد. رضاوند اما برای بازگشت به ترکیب استقلال درحال آماده سازی است.


​​​​​​​او که احتمال می‌رفت به دلیل کشیدگی مینسک یا رباط نتواند تا ماه‌ها برای استقلال بازی کند حالا با آخرین آزمایش‌هایی که از پای مصدومش گرفته، مشخص شده مصدومیت حادی ندارد و می‌تواند به بازگشت سریع امیدوار باشد. 
رضاوند با تأیید این موضوع می‌گوید:«بعد از اینکه در شهرآورد مصدوم شدم و اجباری از زمین بیرون رفتم، بلافاصله کار درمان را آغاز کردم. خوشبختانه روند درمان خوب پیش رفت و عکس‌هایی که از پای مصدومم گرفتم نشان می‌دهد مشکل حادی درمیان نیست و می‌توانم درآینده نزدیک برای استقلال بازی کنم. بعد از آن مصدومیت احتمال داده می‌شد که ماه‌ها خانه نشین باشم و نتوانم درترکیب استقلال قرار بگیرم اما موضوع حادی درمیان نیست و وضعیت به گونه‌ای است که می‌توانم برای استقلال بازی کنم». 
وی درباره اینکه استقلال با پرسپولیس هم امتیاز شده نیز این جملات را به زبان آورده است:« باید به همین روند ادامه دهیم. پرسپولیس تیم بزرگی است که برای بازگشت تلاش خواهد کرد. باید بتوانیم از فرصتی که بدست آمده نهایت بهره را ببریم و امتیازتمان را حدی برسانیم که با فاصله مناسب درصدرجدول باشیم». 
رضاوند به اتفاقاتی که در شهرآورد رخ داده نیز اشاره می‌کند:« مستحق پیروزی بودیم که روی یک ارسال دوباره غافلگیرشدیم. آن روز همه چیز به نفع پرسپولیس پیش رفت .
بازی با مس رفسنجان بازی سختی است و با اینکه ما میزبانیم اما نباید به خیال میزبانی مقابل این تیم قرار بگیریم و تصورکنیم همه چیز برای ما آن طور که می‌خواهیم پیش می‌رود».

خبرنگار: حمیدرضا عرب

برچسب ها :
ارسال دیدگاه