فوت دو سرنشین پژو پارس و فرار پرایدسوار‌ها

فوت دو سرنشین پژو پارس و فرار پرایدسوار‌ها


​​​​​​​به گزارش قدس، افسر نگهبان سازمان آتش‌نشانی مشهد گفت: در حادثه رانندگی در بولوار وکیل‌آباد این شهر، دو نفر در دم جان باختند و دو نفر نیز مصدوم و به بیمارستان منتقل شدند.
آتشپاد سوم؛ محمد اسلامی شجره ادامه داد: در پی تصادف ساعت ۴:۳۰ صبح روز پنجشنبه گذشته، یک دستگاه خودرو پراید که از انتهای بولوار وکیل‌آباد به سمت میدان آزادی در حرکت بود، در حد فاصل بولوار هنرستان و هاشمیه با یک دستگاه کوئیک برخورد سطحی داشت که در نهایت منحرف و با شدت به یک دستگاه پژو پارس برخورد کرد. در اثر شدت ضربه، پژو پارس منحرف شده و به آیلند میانی وسط بولوار وکیل‌آباد برخورد کرد و روی سقف واژگون و سواری پراید هم در مسیر کندرو روی سقف واژگون شد. راننده و سرنشین سواری پراید، خود را از ماشین خارج و از صحنه تصادفی که ایجاد کرده بودند، متواری شدند؛ ولی سواری پارس که ۶ نفر سرنشین داشت و تقریباً بیشتر افراد مسن بودند، بر اثر شدت حادثه، راننده آن و یک زن فوت کردند و چهار نفر هم مجروح و به بیمارستان منتقل شدند.
در پی این حادثه، آتش‌نشانان و نجاتگران سه ایستگاه به محل اعزام شدند و ضمن رهاسازی محبوسان و مصدومان، پیکر دو جانباخته را تحویل پلیس داده و مصدومان هم برای انتقال به بیمارستان تحویل تکنسین‌های اورژانس حاضر در محل شدند.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه