توقیف 5/5 تن آرد نیمه‌یارانه‌ای در یک خانه!

توقیف 5/5 تن آرد نیمه‌یارانه‌ای در یک خانه!


به گزارش قدس، رئیس اداره نظارت و بازرسی جهاد کشاورزی شهرستان مشهد از کشف ۱۳۹کیسه آرد نوع دو (نیمه‌یارانه‌ای) از داخل یک واحد مسکونی خبر داد.
سید علی‌اکبر نصری سرآسیا گفت: کارشناسان جهاد کشاورزی شهرستان مشهد و بازرسان اتحادیه صنف نانوایان، طی پایش و بازرسی‌های مشترک، از احتکار مقدار زیادی آرد نیمه‌یارانه‌ای خارج از شبکه در یک انبار و منزل مسکونی در محدوده خیابان شهید آوینی آگاه شدند و بلافاصله پیگیری موضوع را در دستور کار خود قرار دادند. رئیس اداره نظارت و بازرسی جهاد کشاورزی شهرستان مشهد بیان کرد: پس از اطمینان از صحت گزارش دریافتی و برابر بررسی‌های کارشناسان و بازرسان اتحادیه نانوایان، با توجه به اینکه کیسه‌های آرد نیمه‌یارانه‌ای در منزل مسکونی احتکار شده بود، موضوع به اطلاع جانشین دادسرای انقلاب مشهد رسید و دستور برخورد قانونی با حضور مأموران پلیس صادر شد.
وی گفت: پس از ورود کارشناسان به منزل مسکونی و انباری که در همان محل قرار داشت، ۱۳۹ کیسه آرد نیمه‌یارانه‌ای در راهروی منزل کشف و ضبط شد.
 وی اذعان کرد: آردهای موصوف طی هماهنگی‌های انجام شده برای توزیع در شبکه مصرف قانونی به انبار تعاونی اتحادیه نانوایان انتقال داده شد. وی اشاره کرد: پرونده پس از بررسی و تکمیل به دادستانی ارسال خواهد شد. 

برچسب ها :
ارسال دیدگاه