تحول و پیشرفت‌ کشور مرهون وحدت حوزه و دانشگاه است

امام جمعه بجنورد:

تحول و پیشرفت‌ کشور مرهون وحدت حوزه و دانشگاه است

امام جمعه بجنورد گفت: تحولات و پیشرفت‌های کشور در زمینه‌های مختلف مرهون وحدت حوزه و دانشگاه است و دشمنان از همبستگی این دو مجموعه علمی وحشت دارند.


به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام رضا نوری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بجنورد ضمن گرامیداشت هفته وحدت حوزه و دانشگاه اظهار کرد: دشمنان بسیار تلاش کرده‌اند که بین حوزه و دانشگاه اختلاف ایجاد و راه آنان را از هم جدا کنند.
وی بیان کرد: حوزه و دانشگاه دو بال برای ارتقای کشور هستند که دشمنان از با هم بودن این مجموعه‌ها می‌ترسند. به همین دلیل به هر بهانه‌ای تلاش می‌کنند تا بین آنان تفرقه اندازند.
نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی ادامه داد: امروز روحانیون در دانشگاه‌ها و اساتید مجرب نیز در حوزه‌های علمیه تدریس می‌کنند و تعلیم می‌دهند که این مهم نشان‌دهنده اتحاد بین این دو قشر در جامعه است.
وی گفت: رشد کشور در سایه علم است که دشمنان همیشه تلاش کرده‌اند جلو پیشرفت‌های علمی کشور را بگیرند و دانشمندان زیادی را در این مسیر ترور کردند و به شهادت رسانده‌اند.
وی به جنگ شناختی دشمنان اشاره‌ای کرد و گفت: دشمنان اینک با بمباران فکری و ذهنی، مطالب دروغ را در رسانه‌ها و فضای مجازی منتشر می‌کنند تا ذهن و فکر مردم را تغییر دهند و متأسفانه تلاش می‌کنند مردم را نسبت به بسیج، نیروهای انتظامی و مسئولان کشور بدبین کنند.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه