نمایشگاه «مسجد جامعه‌پرداز» زیرساختی برای تحقق گام دوم انقلاب است

مسئول دفتر مقام معظم رهبری در قم:

نمایشگاه «مسجد جامعه‌پرداز» زیرساختی برای تحقق گام دوم انقلاب است



حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی عراقی با اشاره به اینکه نمایشگاه مسجد جامعه‌پرداز باید به یک مجموعه کامل و سازنده تبدیل شود، گفت: این نمایشگاه زیرساختی برای تحقق گام دوم انقلاب اسلامی است.
به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین محمود محمدی عراقی از سومین نمایشگاه مسجد جامعه‌پرداز که در مسجد مقدس جمکران برپا شده بازدید کرد و در حاشیه این بازدید، ضمن قدردانی از عوامل راه‌اندازی این نمایشگاه گفت: شما به امر رهبرتان در گام دوم انقلاب لبیک گفتید و من از جانب حضرت آقا از کار شما تشکر می‌کنم.
مسئول دفتر مقام معظم رهبری در قم با بیان اینکه نمایشگاه مسجد جامعه‌پرداز تحسین‌برانگیز و شگفت‌انگیز است، عنوان کرد: برای برپایی این نمایشگاه زحمات بسیاری کشیده شده است.
وی افزود: بهتر است در نمایشگاه مسجد جامعه‌پرداز از تعدادی افراد صاحبنظر دعوت شود تا با نقدهای خود نمایشگاه را در مسیر پیشرفت و توسعه قرار دهند.
محمدی عراقی با تأکید بر ضرورت کامل بودن محتوای نمایشگاه، عنوان کرد: هرچه این محتواها کامل‌تر باشند، افراد توانمندتری در این مجموعه تربیت خواهند شد.
وی با اشاره به اینکه نمایشگاه مسجد جامعه‌پرداز باید به یک مجموعه کامل و سازنده تبدیل شود، خاطرنشان کرد: در مسیر بیان سیر تاریخی باید بسیار با دقت عمل کرد چراکه در طول تاریخ تحریف‌های بسیاری انجام شده است.
مسئول دفتر مقام معظم رهبری در قم ضرورت حل مسئله را مورد توجه قرار داد و یادآور شد: برای تحقق این امر باید تحلیل‌های رهبر معظم انقلاب را مورد بررسی قرار دهیم.
وی با بیان اینکه این نمایشگاه به یاری خدا می‌تواند به یک مجموعه کامل و سازنده تبدیل شود، ابراز کرد: نمایشگاه جریانی است که باید ادامه داشته باشد و هیچ وقت به کمال نهایی نمی‌رسد.
محمدی عراقی با اشاره به اینکه این مجموعه می‌تواند به مجمع نمایشگاهی دینی تبدیل شود، بیان کرد: مسیر جامعه‌پردازی شامل سه مرحله‌ گفتمان‌سازی، الگوسازی و فرهنگ‌سازی است.
وی در پایان با بیان اینکه نمایشگاه مسجد جامعه‌پرداز زیرساختی برای تحقق گام دوم انقلاب اسلامی است، افزود: بخش مهمی از این بیانیه به مباحث فرهنگی و اجتماعی بازمی‌گردد و امروز شاهد این آسیب‌ها در جامعه هستیم.
مسئول دفتر مقام معظم رهبری در قم عنوان کرد: هر روحانی، طلبه، فاضل و عالمی که دغدغه دین خداوند را دارد اگر از این نمایشگاه مطلع شود حتماً از آن بازدید خواهد کرد.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه