نصب ۱۰ سامانه ثبت تخلف سرعت

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان خبر داد

نصب ۱۰ سامانه ثبت تخلف سرعت

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی از نصب و راه‌اندازی ۱۰ سامانه ثبت تخلف سرعت در محور‌های استان خبر داد.


محمد مشتری گفت: با نصب و راه‌اندازی این سامانه‌ها، تعداد دستگاه‌های ثبت تخلف سرعت در محور‌های استان به ۴۰سامانه رسید و به این ترتیب تمامی محور‌های خراسان شمالی زیر پوشش 100 درصدی سامانه‌های ثبت تخلف سرعت قرار گرفتند.
وی مبلغ قرارداد نصب، راه‌اندازی، اجرا و پنج سال نگهداری از سامانه‌های مذکور را حدود ۹میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: از این 10سامانه ثبت تخلف سرعت، پنج دستگاه در جاده دوطرفه و پنج دستگاه در جاده یک‌طرفه نصب شده تا تمامی محور‌های استان زیر پوشش قرار گیرند.
به گزارش صدا و سیما، مشتری افزود: در هر یک از محور‌های بجنورد - آشخانه، آشخانه - چمن‌بید و چمن‌بید - جنگل گلستان یک سامانه، از سه راهی چمن‌بید تا گرمه سه سامانه، سه راهی پیش‌قلعه تا راز و جرگلان دو سامانه و محور بجنورد - شیروان دو سامانه ثبت تخلف سرعت راه‌اندازی شده ‌است.
وی گفت: این سامانه‌ها پس از دریافت کدپلیس، قابلیت اجرای قوانین ثبت تخلف سرعت را دارند که پیش‌بینی می‌شود این فرایند حدود دو ماه طول بکشد.
به گفته مشتری، سامانه‌های ثبت تخلف سرعت، سرعت لحظه‌ای و سرعت متوسط وسایل نقلیه را محاسبه و تخلفات را برای اعمال قانون به پلیس راهور ارسال می‌کنند.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه