تمرکز دشمن بر جنگ رسانه‌ای است

تمرکز دشمن بر جنگ رسانه‌ای است

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نزاجا گفت: دشمن در مقابل جمهوری اسلامی، می‌خواهد آنچه در جنگ سخت نتوانسته انجام دهد، با جنگ نرم به آن برسد.


امیر سرتیپ آذریان در جمع فرماندهان و مسئولان یگان‌های تحت امر قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نزاجا بيان کرد: ما در جنگ سخت و عرصه‌های دفاعی در مقابل جبهه استکبار، دشمن را عقب رانده  و حتی اراده خود را به آنان تحمیل کرده‌ایم؛ ولی دشمن با تغییر روش و با جنگ ترکیبی و رسانه‌ای گسترده به دنبال رسیدن به اهداف خود است و در این مسیر «تضعیف بنیان خانواده» و «کمرنگ کردن ارزش‌های اسلامی» را هدف اصلی خود قرار داده و قصد دارد نسل جوان را از آینده ایران اسلامی ناامید کند.
 امیر سرتیپ آذریان با یادآوری فرمایش رهبر معظم انقلاب که با شناخت برنامه‌های دشمن فرمودند: «جهاد تبیین یک‌ امر فوری و قطعی است»،‌ افزود: امروز جهاد تبیین شامل بيان دستاوردهای انقلاب، پیشرفت‌های ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف و به ویژه پیشرفت‌های بانوان، استقلال کشور در تمامی عرصه‌ها و همچنین بيان اهداف شوم دشمنان برای نسل جوان و کارکنان وظیفه از مهم‌ترین وظایف همه فرماندهان در همه رده‌هاست .
وی همچنین توجه خانواده‌ها به نسل جوان و ارتقای پایگاه  بسیج در کوی‌های سازمانی را از عوامل مؤثر در مقابله با جبهه دشمن دانست.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه