480 میلیارد ریال کلاه‌برداری با رسیدسازجعلی

480 میلیارد ریال کلاه‌برداری با رسیدسازجعلی

فرمانده انتظامی خراسان شمالی از دستگیری عامل کلاه‌برداری 480 میلیارد ریالی با شگرد رسیدساز جعلی در فاروج خبر داد.


به گزارش قدس، سردار سعید مطهری‌زاده با اعلام جزئیات این خبر اظهار کرد: در پی اشراف اطلاعاتی کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان فاروج، فردی که با استفاده از یک دستگاه رسیدساز جعلی، اقدام به کلاه‌برداری از مردم می‌کرد، شناسایی و تحت تعقیب قرار گرفت.
وی با اشاره به اینکه با تلاش مستمر و بی‌وقفه کارآگاهان و همچنین حساسیت موضوع، فرد مورد نظر در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد، افزود: متهم از طریق خرید نگین زعفران و نشان دادن رسیدهای جعلی اقدام به کلاه‌برداری از مردم می‌کرد.
این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه تاکنون در زمینه این پرونده 6 شاکی شناسایی شده‌اند، تصریح کرد: در بررسی‌های به عمل آمده، کلاه‌برداری از شاکیان پرونده توسط این فرد 480میلیارد ریال برآورد شده است. وی با بیان اینکه در بررسی سوابق این فرد مشخص شد او به همین روش در شهرستان زاوه خراسان رضوی نیز از یک شهروند کلاه‌برداری کرده، افزود: متهم همچنین چندین فقره پرونده قضایی با ترفند افتتاح حساب به نام اشخاص کارتن‌خواب در سوابق خود داشت که در نهایت توسط پلیس فاروج دستگیر و به دادسرا معرفی شد. سردار مطهری‌زاده خاطر نشان کرد: دو همدست این متهم نیز توسط پلیس شناسایی و تحت تعقیب قرار گرفته‌اند.
فرمانده انتظامی خراسان شمالی با تأکید بر اینکه امنیت و آرامش در جامعه، خط قرمز پلیس است، از شهروندان خواست تا توصیه و هشدارهای پیشگیرانه پلیس را مورد توجه قرار داده و در صورت اطلاع از هرگونه مورد مشکوکی بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی 110 به پلیس اطلاع دهند.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه