عاملان 30 فقره زورگیری و جیب‌بری پشت میله‌های زندان

عاملان 30 فقره زورگیری و جیب‌بری پشت میله‌های زندان

رئیس پلیس آگاهی استان از دستگیری 6 متهم به زورگیری و جیب‌بری و کشف 30 فقره سرقت در مشهد خبر داد.


سرهنگ جواد شفیع‌زاده در تشریح این خبر بیان کرد: با شکایت تعدادی از شهروندان در خصوص زورگیری و جیب‌بری، پرونده‌ای در پایگاه ثامن پليس آگاهی مشهد تشکیل و تیمی از کارآگاهان برای شناسایی سارق یا سارقان احتمالی وارد عمل شدند. به گزارش قدس، وی افزود: در بررسی‌های انجام شده از مالباختگان و شاهدان مشخص شد تمامی سرقت‌ها از سوی چهار مرد و دو زن انجام می‌شود که با بدست آمدن مشخصات ظاهری متهمان، اقدامات برای دستگیری آنان آغاز شد.
اين مقام انتظامی تصریح کرد: کارآگاهان دايره مبارزه با جرایم خشن پایگاه ثامن پلیس آگاهی مشهد با راهنمايی شاكيان، بررسی سرنخ‌های موجود و استفاده از شیوه‌های نوین موفق به شناسایی متهمان شدند.
سرهنگ شفیع‌زاده تصریح کرد: مأموران با کنترل نامحسوس مخفیگاه متهمان و جمع‌آوری مستندات کافی با هماهنگی مقام قضایی، دو متهم را در اقدامی غافلگیرانه دستگیر و در ادامه چهار همدست دیگر آن‌ها را گرفتند.
رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی خاطرنشان کرد: متهمان در تحقیقات به عمل آمده به جرم خود مبنی بر 30 مورد جیب‌بری و کیف‌قاپی همراه با زورگیری اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده مقدماتی، تحويل مراجع قضایی شدند.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه