مسیر مشهد تا گناباد یک‌طرفه شد

مسیر مشهد تا گناباد یک‌طرفه شد

با اتمام مسیر4 کیلومتری انتهایی باند دوم محور گناباد به مه‌ولات در نزدیکی سه‌راهی مهنه شهرستان مه‌ولات، تمام طول مسیر مشهد تا گناباد و برعکس یک‌طرفه شد.


​​​​​​​این محور یکی از مهم‌ترین شاهراه‌های منتهی به جنوب و جنوب شرق کشور به شمار می‌رود که سالانه چندین میلیون تردد مسافرتی و ترانزیتی از طریق آن انجام می‌شود. در حاشیه مراسم بهره‌برداری از این مسیر 4کیلومتری که با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان رضوی و جمعی از مدیران شهرستان مه‌ولات برگزار شد، سید‌هادی طباطبایی گفت: با این اقدام جهادی تنها 4کیلومتر از محور مشهد تا گناباد وجود داشت که هنوز یک‌طرفه نشده بود که با اتمام و بهره‌برداری از آن در شهرستان مه‌ولات از مشهد تا گناباد تمام این محور یک‌طرفه شد و در اختیار مردم قرار گرفت.
وی اظهار کرد: متأسفانه از قدیم، این محور به دلیل دوطرفه بودن، حوادث و تلفات زیادی داشته که با خدمتی که صورت گرفته دیگر کمتر شاهد این گونه مسائل خواهیم بود.
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان مه‌ولات نیز گفت: با اتمام عملیات دوبانده شدن محور مه‌ولات به گناباد، تردد روزانه 5هزار خودرو در این محور ایمن شد.
محمود کبیر افزود: طرح دوبانده شدن محور مه‌ولات به گناباد از ۶ سال پیش آغاز شده که عملیات تعریض و بهسازی مسیر در مه‌ولات یکی از بخش‌های این پروژه بوده است.
وی بیان کرد: جاده مه‌ولات از مهنه به سمت گناباد ۷۵ کیلومتر طول دارد که در سال‌های قبل ۷۱ کیلومتر آن دوبانده شده و تنها 4کیلومتر باقی مانده‌ بود که با هزینه 7۰ میلیارد تومان انجام 
و به بهره‌برداری رسید.
کبیر اظهار کرد: در این مسیر 4کیلومتری زیرگذر پل راه‌آهن و یک پل بزرگ ۷۰ متری هم وجود داشت که عملیات بهسازی آن‌ها نیز انجام شد.

خبرنگار: هاشم رسائی‌فر

برچسب ها :
ارسال دیدگاه