خودروهای سوخت‌بر معضل جدی راه‌های خراسان جنوبی

خودروهای سوخت‌بر معضل جدی راه‌های خراسان جنوبی


​​​​​​​معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خراسان جنوبی گفت: خودروهای حامل سوخت قاچاق، یکی از معضلات جدی حوزه مقابله با قاچاق کالا و جاده‌های استان است که باید اقدامات بازدارنده در این زمینه انجام شود.
به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام یدالله وحدانی‌نیا افزود: در طول هفته تعداد قابل توجهی از خودروهای شوتی سواری با سرعت سرسام‌آور و بدون توجه به مقررات راهنمایی و رانندگی در جاده تردد می‌کنند و سرعت بالایی هم دارند که در صورت تعقیب و گریز موجب به خطر افتادن جان افراد، مأموران و مسافرانی می‌شوند که در مسیر در حال تردد هستند. از این رو باید شماره پلاک این خودروها اعلام و برای توقیفشان اقدام شود.
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خراسان جنوبی بیان کرد: جایگاه‌داران سوخت استان باید در راستای به روزرسانی دوربین‌های مداربسته و پایش‌ تصویری آن‌ها اقدام کنند تا در صورت لزوم شناسایی خودروهای حامل قاچاق انجام شود. در مواردی از قبیل قاچاق سوخت، در حد رفع تکلیف بوده؛ اما به عنوان مدیر یا مسئول نمره قابل قبولی نداریم.
وی بیان کرد: خودروهای قاچاق سوخت دو هفته توقیف می‌شوند که این زمان، بازدارندگی ندارد و باید شرایط را به گونه‌ای فراهم کنیم که قاچاق برای فرد به صرفه نباشد. بنابراین مدت توقیف خودروها باید بیشتر شود.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه