ستارگان ورزش

ستارگان ورزش


  جک گریلیش 

 ستاره تیم ملی انگلیس می‌گوید بیشتر از هر چیز تحت تأثیر درخشش لیونل مسی و تیم ملی برزیل قرار گرفته؛ «اگر از من بپرسید بزرگ‌ترین خطر چه تیمی است، می‌گویم برزیل».

  تونی کروس 
 هافبک رئال مادرید، پیشنهاد منچسترسیتی برای پیوستن به این باشگاه را رد کرد. رئال مادرید علاقه زیادی به حفظ این بازیکن دارد اما هنوز قرارداد جدیدی بین آن‌ها امضا نشده است.

  ساول کانسلو آلوارز 
 بوکسور مکزیکی، به شدت از مسی عصبانی است؛« مسی با پرچم و پیراهن من زمین را تمیز کرده.او باید به درگاه خدا دعا کند که من پیدایش نکنم».

  جمال موسیالا 
 ستاره تیم ملی آلمان از اینکه نتوانست دروازه اسپانیا را باز کند ناراحت است؛«باید این توپ را گل می‌کردم یا سرم را بالا می‌آوردم و برای بازیکن دیگری ارسال می‌کردم».

  دی‌ماریا 
 ستاره تیم ملی آرژانتین، معتقد است پاسی که به لیونل مسی داد افتضاح بوده، اما او از همان پاس هم استفاده کرده‌است؛« مسی همیشه راه‌حلی برای همه چیز پیدا می‌کند».

  رونالدو 
 اسطوره فوتبال برزیل، با انتشار پیامی از نیمار خواست با قدرت از مصدومیتش عبور کند و به میادین برگردد. او برای ستاره مصدوم نوشت: «تو نیمار هستی لعنتی! قوی‌تر برگرد!».

  نویر 
سنگربان آلمان از عملکرد خط دفاعی در بازی برابر اسپانیا راضی بوده و با وجود قرار گرفتن در قعر جدول رده‌بندی به صعود امیدوار است؛ «هنوز زنده هستیم و تسلیم نمی‌شویم». 

برچسب ها :
ارسال دیدگاه