جاده‌های نامناسب جوین را دریابید 

جاده‌های نامناسب جوین را دریابید 


فرماندار جوین گفت: وضعیت نامناسب جاده‌ها یکی از مشکلات عمده این شهرستان خراسان رضوی در مسیر ارتباطی این استان باخراسان شمالی بوده که ساماندهی آن ضروری است.
علی سامقانی افزود: جاده‌های ارتباطی جوین در شرایطی خطرآفرین است که این شهرستان افزون بر اتصال دو استان خراسان رضوی و شمالی، یکی از قطب‌های مهم صنعتی و کشاورزی منطقه به شمار می‌رود.
وی تصریح کرد: کوهستانی بودن، وجود برخی نقص‌های زیربنایی و روبنایی، وجود پیچ‌ها و نیز عرض کم، جاده سبزوار- جوین - اسفراین را به یکی از مسیرهای پرترافیک و پرحادثه تبدیل کرده است.
فرماندار جوین گفت: از سویی وجود کارخانه‌های فولاد، جمکو، اسید سیتریک و مجموعه کشت و صنعت جوین منجر به تردد خودروهای سنگین در این مسیر ارتباطی شده است که این جاده گنجایش این حجم ترافیکی را ندارد.
به گزارش ایرنا، سامقانی افزود: اجرای طرح دوبانده کردن جاده سبزوار- جوین - اسفراین یکی از مطالبات جدی مردم منطقه بوده است که ساخت بخشی از باند دوم مسیر جاده‌ای سبزوار - اسفراین به طول حدود ۳۰ کیلومتر از مسیر شهرستان سبزوار از سال‌های گذشته آغاز شده است.
وی ادامه داد: افزون بر بروز حوادث ترافیکی پرشمار، در سال‌های گذشته بر اثر یک تصادف زنجیره‌ای در مسیر باریک کنونی سبزوار - اسفراین ۱۴ نفر جان باختند.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه