بی‌احتیاطی علت اصلی گوشی‌قاپی‌ها

با دستگیری دو سارق، پلیس اعلام کرد

بی‌احتیاطی علت اصلی گوشی‌قاپی‌ها


با تلاش مأموران کلانتری خواجه ربیع مشهد، دو سارق جوان که دست به گوشی‌قاپی‌های سریالی زده بودند، دستگیر شدند.
به گزارش قدس، اعلام سرقت‌های سریالی گوشی تلفن همراه در برخی از خیابان‌های مشهد به فوریت‌های پلیسی 110 و اعلام شکایت مالباختگان، پلیس را بر آن داشت که به طور ویژه وارد عمل شود. با توجه به دغدغه‌مندی شاکیان پرونده، رئیس پلیس مشهد به تیم تجسس کلانتری خواجه ربیع مأموریت داد ماجرا را هرچه سریع‌تر پیگیری کنند.
مأموران کلانتری خواجه ربیع در این پرونده با بررسی‌های علمی خود، دو تن از عاملان این سرقت‌ها را که با موتورسیکلت به گوشی‌قاپی‌های تیزدستانه اقدام می‌کردند، چهره‌زنی و تحت تعقیب قرار دادند.
در نهایت تیم تجسس کلانتری خواجه ربیع، دو متهم 19 و 22 ساله را ردزنی و دستگیر کردند و با کشف سه دستگاه گوشی تلفن همراه، متهمان چاره‌ای جز بیان حقیقت نداشته و تاکنون به 12 فقره سرقت در محدوده بولوار رسالت، بهمن و خیابان ایثارگران اعتراف کرده‌اند. در این زمینه پلیس هشدار داد:  شیوه ارتکاب سرقت توسط متهمان و سهل‌انگاری مالباختگان در نحوه حمل گوشی تلفن همراه در خیابان‌هازمینه گوشی‌قاپی را برای سارقان به سادگی فراهم می‌کند. همچنین توصیه پلیس این است که از ذخیره‌سازی تصویرهای خصوصی در گوشی تلفن همراه جداً خودداری شود. 

برچسب ها :
ارسال دیدگاه