انتقادات به ما مقابل ایران کمک می‌کند

کاپیتان تیم ملی انگلیس:

انتقادات به ما مقابل ایران کمک می‌کند


​​​​​​​انگلیس چه بخواهد و چه نخواهد یکی از مدعیان فتح جام 2022 خواهد بود. به واقع این انتظاری است که اهالی فوتبال در بریتانیا از تیم دارند. انگلیس برای در آغوش گرفتن جام به اندازه کافی ستاره در اختیار دارد و یکی از این ستاره ها مهاجم تاتنهام است؛ هری کین. او می‌گوید برای فتح جام ابتدا باید آن را باور داشته باشیم و صحبت‌هایش را در مصاحبه با اسکای اسپورت این چنین ادامه می‌دهد: من فکر می‌کنم یکی از تغییرات بزرگی که در چهار یا پنج سال گذشته داشتیم، این بود که قهرمانی را باور کردیم. این اشتباه است که غیر از این فکر کنیم. رفتن به جام جهانی و باور نکردن اینکه می‌توانید جام را به خانه بیاورید، چه فایده‌ای دارد؟
انگلیس اما در حالی مهیای حضور در جام جهانی می شود که فشار بر ساوت‌گیت پس از ناکامی در جام ملت‌ها افزایش پیدا کرده است، تا جایی که سرمربی انگلیس از شاگردانش خواسته کمتر در فضای مجازی سیر کنند، چون آنجا برخی انتقادات ممکن است روی روحیه آن‌ها تأثیر منفی بگذارد. با این حال هری کین می‌گوید: چند بازی بدون برد انتظارات را از تیم ما کاهش داده و این ممکن است به ما در بازی با ایران کمک کند. بازی اول واقعاً مهم است. البته نتیجه نگرفتن در چند بازی پیش از جام جهانی می‌تواند به نفع ما باشد چرا که فشارها و انتظارات را از تیم ما کم می‌کند. انتقادات به ما مقابل ایران کمک می‌کند.
هری کین به نکته جالبی در مورد بازی در ترکیب تیم انگلیس اشاره می‌کند و معتقد است بازی در تیم ملی انگلیس همیشه روی بازیکن فشار ایجاد می‌کند، چون انتظارات از تیم بالاست و نتیجه نگرفتن سبب انتقاد می‌شود. اما با این حال به باور مهاجم تاتنهام همیشه در تورنمنت‌های مهم به اندازه کافی برای او و دیگر هم تیمی‌هایش انگیزه برای درخشش و قهرمانی وجود داشته است.
دیدار نخست تیم مدعی قهرمانی در جام جهانی در برابر ایران خواهد بود. این بازی دوشنبه آینده 30 آبان ساعت 16:30 در شهر دوحه استارت خواهد خورد.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه