اسرائیل چند پاره شده است

اسرائیل چند پاره شده است


​​​​​​​به گزارش ایرنا، روزنامه صهیونیستی «معاریو» شاخص انسجام جمعیتی رژیم اشغالگر را براساس یک نظرسنجی که برای سومین بار انجام شده منتشر کرد که نشان می‌دهد بیشتر پاسخ‌دهندگان (۷۶ درصد) معتقدند «ساختار جمعیتی اسرائیل» چند پاره است.
برپایه این گزارش، درصد این چندپارگی و ازهم‌گسیختگی در انسجام جمعیتی رژیم صهیونیستی در مقایسه با نظرسنجی‌های مشابه سال‌های گذشته ۱۰درصد افزایش نشان می‌دهد. براساس نظر شرکت‌کنندگان در این نظرسنجی، بیشترین عوامل مؤثر در این چندپارگی به ترتیب، رهبری سیاسی، رسانه‌های جدید و پس از این دو، رسانه‌های قدیمی (جریان اصلی)  هستند.
همچنین شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی با اعلام اینکه براساس نتایج نظرسنجی ائتلاف موسوم به «جنبش‌های جوانان»، یک سوم جوانان صهیونیست نمی‌خواهند به خدمت وظیفه بروند، به مقامات این رژیم هشدار دارد: این داده‌ها خطرناک و دلخراش هستند. آمنون آبرومویت، کارشناس مسائل سیاسی در شبکه۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی گفت: یک سوم جوانان اسرائیلی نمی‌دانند چه کسی اسحاق رابین را کُشت. بدتر از این، یک سوم جوانان اسرائیلی نمی‌خواهند به خدمت وظیفه بروند. بدتر از همه این‌ها هم این است که یک سوم شهرک‌نشینان باور ندارند اسرائیل ۲۵ سال دیگر وجود داشته باشد. 

برچسب ها :
ارسال دیدگاه