ایران توانست در برابر فتنه غربی-اسرائیلی پیروز شود

سید حسن نصرالله:

ایران توانست در برابر فتنه غربی-اسرائیلی پیروز شود


​​​​​​​دبیرکل جنبش حزب‌الله لبنان در سخنرانی روز شهید با قدردانی از جایگاه تمام شهدای محور مقاومت و حزب‌الله لبنان، تأکید کرد: جمهوری اسلامی ایران بار دیگر در برابر فتنه غربی-اسرائیلی، پیروزی بزرگی بدست آورد و این روند ادامه خواهد یافت. به گزارش خبرگزاری فارس، «سیدحسن نصرالله» درباره انتخابات رژیم صهیونیستی گفت: تمام دولت‌ها و کابینه‌های اسرائیلی، تروریستی و فسادآمیز بودند. این کابینه‌ها هیچ تفاوتی با هم ندارند و همه افراط‌ گرا هستند. 
آن‌ها دشمنانی احمق هستند و ما خدا را شکر می‌کنیم که دشمن ما احمق است؛ این موضوع به نابودی هر چه زودترش کمک خواهد کرد. وی درباره سیاست‌های آمریکایی در منطقه، ضمن محکوم کردن قانون قیصر و تحریم‌ها علیه لبنان، سوریه، عراق و یمن، گریزی به تحولات داخلی ایران نیز زده و تأکید کرد: جمهوری اسلامی ایران بار دیگر توانست در برابر فتنه آمریکایی‌ها و محور غربی-اسرائیلی پیروزی بزرگی بدست آورد و به امید خدا روند پیروزی‌های تهران ادامه خواهد داشت. 
دبیرکل جنبش حزب‌الله درباره اهمیت تشکیل دولت بیروت و انتخاب رئیس‌جمهور قدرتمند گفت: ما در برابر مشکلاتی قرار داریم اما نباید این جایگاه را با هر فردی پر کنیم. ما به عنوان مقاومت لبنان، رئیس‌جمهوری می‌خواهیم که مقاومت را نپوشاند و تلاش نکند از پشت به آن ضربه بزند؛ چرا که قدرت مقاومت، نیازی به پوشش ندارد.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه